وبینار صفحه فرود در تبلیغات دیجیتال

مدرس: عادل طالبی
شروع وبینار: یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
پایان وبینار: یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

دقیقا به دلایلی مشابه آنچه در فرود هواپیما روی می دهد و از شما خواسته می شود که کمربندهای خود را ببندید و صندلی را به حالت استاندارد آن برگردانید، هنگام ورود بازدیدکنندگان به وب سایت، به عنوان یک تبلیغ دهنده (بخوانید خلبان) باید فرود امن و کم لرزش و کم ریزش‌تری را برای بازدیدکنندگان وب‌سایتمان برنامه ریزی کنیم.

صفحه فرود، شبیه به یک باند فرود برای بازدیدکنندگان وب‌سایت است و از آنجا که بازدیدکنندگان وب‌سایت، کمربندهای خود را نبسته‌اند، این وظیفه‌ی خلبان است که مسافران را در جایی فرود بیاورد که کمترین لرزش و احتمال ریزش را داشته باشند. 

در این وبینار مروری خواهیم داشت بر برخی اصول که باید در طراحی صفحه فرود رعایت کنیم تا بازدید کنندگان سایت ما، فرودی امن داشته باشند. 

مرور خواهیم کرد، عواملی که می توانند لرزه ‌ها و پس‌لرزه‌های فرود (بخوانید ریزش و کاهش نرخ تبدیل) را در صفحه‌ی فرود کم کنند.

چند نمونه وطنی را در کنار نمونه های کم فرنگی نگاه می کنیم و یکی دو تا راهکار برای درست کردن ارزان قیمت صفحه فرود را با هم مرور خواهیم کرد!

توجه: کلیه درآمدهای حاصل از این وبینار بصورت کامل از طرف رسانه ایسمینار و عادل طالبی به را به پویش #کانکس_میسازیم و انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران با هدف ساخت کانکس برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه اختصاص داده شد. همچنین فیش واریزی در کانال های اجتماعی ایسمینار و عادل طالبی منتشر شده است.

سرفصل ها:

  • صفحه فرود یا Landing Page چیست؟
  • چرا صفحه فرود؟
  • نکاتی درباره درباره CTR و Conversion Rate و ROI
  • روش های بهبود C.R. در صفحات فرود
  • بررسی چند نمونه صفحه فرود ایرانی

عادل طالبی
استراتژیست کسب و کارهای دیجیتال
ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئوی وبینار صفحه فرود در تبلیغات دیجیتال