وبينار خلق کسب و کارهای زنجیره ای (فرانچایز)

مدرس: روبن غنی پور
شروع وبینار: یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

آیا کسب و کار پررونقی دارید و می خواهید آن را توسعه بدهید اما نمی دانید چطور این کار را انجام بدهید؟
آیا کسب و کار خوبی دارید ولی هنوز آنچنان که باید شناخته شده نیستید؟
آیا سرمایه دارید و می خواهید یک کار بدون ریسک را شروع کنید؟
چگونه می توانید بدون صرف هزینه های زیاد و به صورت علمی ، کسب و کارتان را توسعه دهید؟
می دانید فرانچایز چگونه می تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند؟
وبینار معجزه کسب و کار فرانچایز یا فرا امتیاز، روشی جهانی و موفق را برای توسعه کسب و کارتان به شما معرفی کند.

یکی از مدل هایی که کسب و کارهای کوچک برای توسعه خود به طور وسیعی مورد استفاده قرار می دهند مدل کسب و کار فرانچایز یا فرا امتیاز نام دارد . فرانچایزها امکان حضور افرادی غیر از کارآفرین های ایده آل را در دنیای کارآفرینی ممکن ساخته و از این جنبه می توانند نقش به سزایی در افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی کشور ایفا نمایند .
در این وبینار نحوه کار این مدل شرح داده می شود و مثالهایی واقعی از فرانچایزهای موجود در صنایع مختلف در کشور های مختلف جهان ارائه می گردد . پس از آن سعی خواهد گردید اهمیت توسعه این مدل در کشور مورد بحث قرار داده شود و پیشنهاداتی در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای عملی ساختن آن با مقایسه زیرساخت های موجود در کشور آمریکا ارائه گردد.

گرایش عمومی به سرمایه گذاری در صنعت Franchise به حدی است که حتی کسب و کارهای منفرد به محض رسیدن به سود قابل توجه اقدام به تدوین یک الگوی استاندارد برای خود می کنند و با استفاده از سرمایه شخصی و یا جذب سرمایه گذار شعبه های جدید ایجاد می کنند و این کاری نیست جز حرکت بسوی تولد یک Franchise جدید .

بطور خلاصه استفاده از یک فرانچایز چیزی نیست جز تکرار یک الگوی آزمایش شده کسب و کار که منجر به کاهش ریسک سرمایه گذاری می شود . در چارچوب مفهوم فرانچایز سرمایه گذار طبق قراردادی مدون با ارایه دهنده فرانچایز (Franchazee) یا فرا امتیاز پذیر از تجربه او برای راه اندازی یک کسب و کار مشابه استفاده می کند و از این امر بهره می برد .
به عنوان مثال بسیاری از مشهورترین رستوران های فست فود و کافی شاپ های زنجیره ای به همین طریق اداره می شوند ؛ یعنی مالکیت هر شعبه با شخصی متفاوت است ولی بقیه موارد از نحوه تهیه مواد اولیه گرفته تا نحوه پخت غذا و حتی دکوراسیون و آرم و همه آنچه که توسط مشتری دیده می شود بر مبنای الگوی استانداردی صورت می گیرد که توسط ارایه دهنده Franchise تدوین شده است .

 
مخاطبان وبینار:

  •     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتیکار آفرینان
  •     دانشجویان
  •     سرمایه گذاران
  •     مشتريان مراکز ، فروشگاه ها و رستوران و برند هاي زنجيره اي
  •     مخاطبان و علاقه مندان برندهاي زنجيره اي
  •     متقاضيان دريافت نمايندگي ، جويندگان کار و  ...
  •     فروشندگان و تامين کنندگان محصولات و خدمات زنجیره ای ها
  •     سرمايه گذاران ، صاحبان املاک و مراکز تجاري و مجتمع های چند منظوره
  •     نمايندگان و کارکنان نمايندگي هاي برندهاي زنجيره اي
  •     مديران و سهاداران برندهاي زنجيره اي
  •     و کسانی که به راه اندازی کسب و کار خود فکر می کنند.

سرفصل ها:

 

  •    فرانچایز یا فرا امتیاز چیست؟
  •   فرانچایز چگونه می تواند اقتصاد ایران را نجات دهد؟
  •     تاریخچه فرانچایز در ایران و جهان
  •     فرانچایزینگ و زنجیره ای سازی
  •     چگونگی دریافت ، واگذاری و گسترش نمایندگی ها
  •     مدل عملی توسعه کسب و کار از طریق فرانچایز در ایران
  •     انواع فرانچایزها در ایران و جهان
  •     چگونگی دریافت امتیاز منطقه ای برندهای معتبر جهانی در ایران
  •     برندسازی و تجاری سازی برندهای زنجیره ای فرانچایزی
  •     بیان تجربیات فرانچایزی یک مدیر برتر کارآفرین ایرانی

 

روبن غنی پور
مدیر توسعه فرانچایز
ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئوی جلسه اول وبينار خلق کسب و کارهای زنجیره ای (فرانچایز)

ویدئوی جلسه دوم وبينار خلق کسب و کارهای زنجیره ای (فرانچایز)