وبینار روانشناسی تبلیغ نویسی

مدرس: محمد غریب
شروع وبینار: دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
پایان وبینار: دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: ایسمینار
مسئولیت پشتیبانی: ایسمینار
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

در این وبینار درمورد کپی‌رایتینگ و زیرمجموعه‌های آن از جمله تیترنویسی صحبت می‌کنیم. کپی رایتینگ در ایران همانند معدنی کشف نشده است که می‌توانیم با آگاهی بخشی به افراد به رشد دپارتمان‌های بازاریابی و فروش کمک کنیم.

درصد بالایی از مشتریان را کپی‌رایترها به خرید متقاعد می‌کنند و این به معنای نیازِ کسب‌و کارها به آموزش و سرمایه‌گذاری در این حوزه است
.
 

سرفصل ها:

  • کپی‌رایتینگ چگونه کار می‌کند؟
  • روانشناسی در تبلیغات و کپی‌رایتینگ
  • فرآیند جایگاه‌سازی در ذهن مشتری
  • مردم چگونه اعتماد می‌کنند و برای چه چیزی پول خرج می‌کنند؟
  • ذهن مشتری چگونه تحریک می‌شود + مثال
  • چگونه تیترهای کلیک‌خور بنویسیم
  • ترامپ چگونه با ترفندهای تبلیغاتی رییس جمهور آمریکا شد؟
لطفا از روش هایی که می آموزید سوء استفاده نکنید.

نکته: پس از ثبت نام در وبینار ایمیلی شامل راهنمای حضور در وبینار و لینک ورود به وبینار برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.

ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئوی وبینار روانشناسی تبلیغ نویسی