وبينار اصول کپی رایتینگ (هنر نوشتن شعار تجاری)

مدرس: آرش سلطانعلی
شروع وبینار: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

از آن جایی که برخی از کلمه های متفاوت صداهای یکسانی دارند مردم این دو کلمه را با هم اشتباه می گیرند: Copyright و Copywriting. در حالی که هیچ ارتباطی با هم ندارد.امروز از روزنامه گرفته تا موبایل شخصی و اینترنت همه جا پر است از تبلیغ ها، پیام ها و...

کپی رایتینگ دانش و فنی است برای کنار هم چیدن خلاقانه ی کلمه هاکه هدف اش معرفی ایده های تجاری،شخصی و ....است تا از بین حجم عظیم تبلیغ ها و پیام ها بیشتر از رقیب هایش مورد توجه قرار گیرد،خوانده شود، ارتباط برقرار کند، علاقمند کند و بفروشد.این معرفی چنان است که مخاطب را وادار به انجام کاری کند. مخاطب پس از خواندن کلمه هایی که کپی رایتر نوشته است می خواهد چیزی بخرد، جایی برود،تماس بگیرد، رای به کسی بدهد و ....
کپی رایتینگ به معنای نوشتن یک متن با هدف بازاریابی و تبلیغاتی می باشد به نحوی که این متن با هدف ترغیب یک فرد به خرید یک محصول و یا تاثیر بر روی عقیده و باور وی باشد.

مخاطبان وبینار:

    مدیران روابط عمومی، فروش و بازرگانی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، نویسندگان متون و کمپین‌های تبلیغاتی

 

سرفصل ها:

  •     کپی رایتینگ چیست؟
  •     کپی‌رایتر کیست؟
  •     ویژگی‌های یک متن تبلیغاتی خوب
  •     انواع متن‌های تبلیغاتی
  •     انتخاب رسانه موثر
  •     مخاطب‌شناسی و دسته‌بندی مخاطب
  •     نوشتن برای وب و موتورهای جستجوگر
  •     نوشتن برای شبکه‌های اجتماعی


  

آرش سلطانعلی
موسس و مدیر آژانس تبلیغاتی ایده و خلاقیت
ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئوی وبينار اصول کپی رایتینگ (هنر نوشتن شعار تجاری)