وبینار تکنیک های آمایش ژنتیک برند

مدرس: شهریار شفیعی
شروع وبینار: سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

همان طور که انسان دارای ژن است و این ژن در تک تک سلول های انسان نمود پیدا می کند و در کل یکپارچگی به آن می بخشد، در امر برندسازی نیز تا زمانی که ژنتیک درستی طراحی نگردد و در عناصر برند تزریق نگردد نمی توان انتظار داشت که آن برند، جان مایه ای قوی داشته باشد.

در واقع این ژن برند است که آن جسم جمادی و بی جان را روح و روان می بخشد وبه آن توانایی می دهد تا با انسان ارتباط برقرار کند. در یک کلام می توان گفت <<برند بدون ژنتیک >> یک پارادوکس است و تا زمانی که به این مسئله در ساخت یک برند به درستی پرداخته نشود برندی با قوت پا نخواهد گرفت. بدین منظور مجموعه برند تک و وبسایت ایـ سمینار وبیناری مشترک تحت عنوان تکنیک های آمایش ژنتیک برند برای شما عزیزان طراحی کرده اند تا شما را با تکنیک های آمایش برند آشنا سازند.

این دوره بصورت اینترنتی و زنده برگزار میشه - پس مهم نیست شما کجای ایران حتی کجای دنیا هستید. هر جا که هستید فرقی نمی کنه تو خونه، محل کار، ماشین، اتوبوس، مترو و ... اگر اینترنت داشته باشید حتی با گوشی و تبلت هم به راحتی می تونید تو وبینار (سمینار آنلاین) ما حضور داشته باشید.

مخاطبان وبینار:

  •     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی
  •     کارشناسان برندینگ، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی
  •     دانشجویان، فعالان و علاقمندان به مباحث نوین در زمینه برندینگ و بازاریابی
  •     و همه علاقمندان به برندینگ، ایجاد کسب و کار و توسعه نام و نشان تجاری

 

سرفصل ها:

  •     مفهوم ژنتیک در برندسازی
  •     اهمیت پرداختن به بحث ژنتیک
  •     نقش و جایگاه طراحی ژنتیک در برندسازی
  •     ژنتیک پردازی
  •     تکثیر ژن در برند
  •     موردکاوی برندها از منظر ژنتیک

 

شهریار شفیعی
بازاریابی و استراتژيک برند
ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئو وبینار تکنیک های آمایش ژنتیک برند