وبینار هک رشد اپلیکیشن های موبایل

شروع وبینار: یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
پایان وبینار: یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: ایسمینار
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

هک رشد یکی از مباحث جدیدی است که در یک دهه اخیر پا به عرصه کسب و کارها گذشته و  این اصطلاح برای اولین بار توسط شان الیس در سال ۲۰۱۰ مطرح شد. او به دنبال تعریف جدیدی برای شغلی نو بود که این لغت متولد شد. او در نقش مشاور، به استارتاپ های متعددی از جمله دراپ باکس کمک کرد تا رشد چشمگیری داشته باشند.

هر چند تعاریفی که از هک رشد شده کمی با هم متفاوت هستند اما به طور خلاصه می توان آن را اینگونه بیان کرد: «کسی که تمام فکر و ذکرش رشد است» در واقع در چنین مسیری بصورت منظم به الویت دهی و آزمودن ایده های بازاریابی پرداخته و نتایج آن را با دقت تحلیل می کند تا ببنید از بین تاکتیک های به کار گرفته شده کدام یک بهترین نتیجه را به همراه داشته است و البته در ادامه کار از آن تاکتیک بهره برداری بیشتر کند.

هک رشد یا (هکر رشد) دارای تکنیک های زیادی است که با بهره گیری از آنها می توان به هدف نهایی یعنی رشد در کسب و کار دست یافت.


این وبینار مناسب چه کسانی هست:

  • کارآفرینانی که اپلیکیشن موبایل دارند
  • برنامه نویس هایی که اپ موبایل کار می کنند

اگر چنین سوالاتی شما را خسته کرده در این وبینار شرکت کنید:

  • چرا با اینکه این همه نصب می گیرم ولی درآمدم بیشتر نمیشه؟
  • چرا ریزش کاربرهای من زیاده چطوری می تونم کمترش کنم؟
  • واقعا نمی دونم چطوری سطح درآمد از اپ را بالاتر ببرم؟
  • چطوری می تونم کاربرها را درگیر اپلیکیشن کنم؟
  • چه خطاهایی در هنگام توسعه مانع رشد هستند؟

سرفصل ها:

  • وقتی از هک رشد موبایل حرف می زنیم از چه چیز حرف می زنیم؟
  • تک لینک چیست و به چه درد کمپین ها می خورد؟
  • لینک عمیق چیست و چگونه به طراحی کمپین های موبایل کمک می کند؟
  • چگونه می توان کمپین های هدفمند برای اپلیکیشن های موبایل طراحی کرد؟
  • در چه نوع اپ هایی حواسمان به چه نوع سنجه هایی باشد؟
  • از کدام پلتفرم های تبلیغات در ایران استفاده کنیم؟
  • چگونه می توانیم در کافه بازار ASO کنیم؟
  • آیا برای پابلیش اپ می بایست از کافه بازار شروع کنیم یا گوگل پلی ؟دقیقا بستگی داره می دونید به چی؟
  • چه شاخصه هایی از Engagment کاربر را می بایست همیشه بررسی کنیم؟
  • چه فرمولی ما بین Engagment کاربر اپ ما و درآمد زایی وجود دارد؟
  • نرخ Retention کاربر چه ارتباطی با درآمد زایی اپ دارد؟
  • چه زمانی از توسعه محصول به Monetization اپ خود فکر کنم؟
  • آموزش عملی :چه ابزارهای آنالیزی حتما باید بر روی اپ ما نصب باشد؟
  • چگونه رفتارهای اعتیادآور در اپ ایجاد کنم؟
  • تمرین عملی : یک کمپین موبایلی با ابزارهای موجود طراحی کنیم؟

نکته: پس از ثبت نام در وبینار ایمیلی شامل راهنمای حضور در وبینار و لینک ورود به وبینار برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.

ایسمینار
http://e-seminar.ir
رشدینو

ویدئوی وبینار هک رشد اپلیکیشن های موبایل