وبینار کاربردی متقاعد سازی (تکنیک های حرفه ای فروش موفق)

شروع وبینار: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

آیا میخواهید در ارتباطات و فروش، روی فرد مقابل خود تاثیر بگذارید؟
آیا به دنبال یادگیری تکنیک­های علمی و تضمینی برای متقاعدسازی مخاطبین هستید؟
آیا یادگیری اصول متقاعدسازی میتواند شما را به فرد موفق­تری تبدیل کند؟

وبینار کاربردی
متقاعدسازی در فروش
در این وبینار چه چیزی یاد نمیگیریم :
  • ساختار پیچیده مغز انسان
  • تئوری های سخت علمی
  • روش های غیرقابل اجرا
در این وبینار چه چیزی یاد میگیریم :
  • ساختار سه گانه مغز و نقش هر کدام در تصمیم­گیری
  • تکنیک های جهانی تاثیرگذاری و متقاعدسازی
  • اصول ارتباط با ناخودآگاه مشتریان
  • روش های اجرایی و کاربردی
  • اصول و فنون درگیر کردن ذهن مشتری
 
در پایان این وبینار، شما با تکینک های تضمینی، علمی و کم هزینه ای برای تاثیرگذاری و متقاعدسازی مخاطبین آشنا خواهید شد.
 
آیا مطالب این وبینار کاربردی است؟
اگر شما این سوال را بپرسید احتمال می‌دهم که تجربه ناخوش‌آیندی داشتید مثلاً:
  • در دوره­های آموزشی شرکت کردید که اصلاً کاربردی نبوده‌اند.
  • کتاب­هایی مطالعه کرده­اید که در نهایت هیچ تکنیک و راهکاری ارایه نداده­اند.
  • حرفهایی شنیده اید که هیج نکته اجرایی نداشته است
و حق دارید که نگران باشید اما...
در این وبینار تمام مطالب کابردی و اجرایی است که میتوانید در ارتباطات خود و فرایند فروش به کار گرفته و نتایج متفاوتی کسب کنید.
 
درباره مجید مجیدی مدرس وبینار:
  • کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک تهران
  • مترجم سه عنوان کتاب (کلیک طلایی(چاپ دوم)، ارایه موفق(در حال چاپ)، فروش انسانی(در حال آماده‌سازی)
  • عضو تحریریه مجله موفقیت (پرتیراژترین مجله کشور) و نویسنده بخش بازاریابی و فروش
  • مدیر اجرایی مرکز آموزش و مشاوره کسب­وکار آوان
  • مدیر اجرایی کارگزاری توسعه اشتغال وزارت کار در استان قم
  • عضو نیم مشاوران توسعه اشتغال وزارت کار در استان قم
  • مدرس، مشاور و محقق  فروش، بازاریابی و مهندسی ذهن مشتری

سرفصل ها:

  • تناقض منطق و احساس در تصمیم گیری مشتری
  • مثالهای واقعی از غلبه ناخودآگاه بر خودآگاه
  • شناخت مفهوم مغز سه گانه
  • بررسی مغزهای سه گانه و دغدغه‌های هر کدام
  • شناخت مغهوم نورومارکتینگ و ابزارهای مورد استفاده
  • معرفی ماتریس طلایی متقاعدسازی برای اولین بار در ایران
  • بررسی اصول شش گانه نورومارکتینگ و تکنیکهای کاربردی هر کدام
  • بررسی شش اصل جهانی متقاعدسازی همراه با تکنیک­ها و مثالهای کاربردی

موسسه آموزشی و مشاوره مالی و کسب و کار آوان