کارگاه آنلاین - برندینگ و هویت بصری رویداد

شروع وبینار: پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
پایان وبینار: پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
برگزارکننده
ویدئو وبینار:
ندارد

چرا این دوره مناسب من است؟
کیفیت رویداد یکی از الزامات موفقیت در شرایط امروز است. بر اساس دانش و تجاربمان در این وبینار سعی کرده‌ایم با حذف پیچیدگی‌ها، بیشتر به نکات مهم و عملیاتی بپردازیم. در ۶ ساعت نمی‌توان تمام نکات و فلسفه‌های دانش برندینگ را به شما منتقل کنیم و اگر چنین بود، نیازی به تحصیلات طولانی مدت و سخت در این حوزه نداشتیم. پس از این کارگاه می‌توانید رویدادی خلاق، به یادماندنی و متمایز ایجاد کنید.


چرا برندینگ رویداد مهم است؟
کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغاتی رویداد
ایجاد یکپارچگی در تمام ابعاد رویداد
جذب راحتتر همکاران داوطلب
افزایش اعتماد مخاطبین هدف


اگر برندینگ رویدادم را رعایت نکنم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟
این دوره را پس از سال‌ها تجربه در حوزه برندینگ برای شما طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم، رویدادهای زیادی هر روز در سطح کشور در حال برگزاری هستند اما کدامیک از آن‌ها اثربخش هستند و سایرین از آن‌ها نام می‌برند؟ اگر شما هم مثل ما کیفیت هر قدمی که بر میدارید برایتان مهم است می‌توانید در این کارگاه شرکت کنید، در غیر اینصورت چیزی را از دست نمی‌دهید، اما به این فکر کنید که چرا کیفیت برگزاری یک رویداد مهم است و با برندینگ آن چه تمایزی خواهید داشت؟


آیا این دوره برای من کافی است؟
قرار نیست با ۶ ساعت آموزش، معجزه‌ای رخ دهد، ما تضمین می‌کنیم اگر شما تمرین‌های این دوره را بطور کامل انجام دهید و الگوها و نکات این دوره را رعایت کنید، به نتایج مطلوب‌تری نسبت به قبل دست یابید. در رویداد بعدیی که طراحی می‌کنید حتی اگر ۱۰% نتیجه بهتری کسب کنید این دوره برای شما مفید بوده و به مرور با تمرین و مطالعه بیشتر، می‌توانید موفقیت‌های چشم‌گیری کسب کنید.


روش آموزشی در این دوره چیست؟
ما علاوه بر اشاره به دانش تئوریک به مطالبی که طبق تجربه به آن رسیده‌ایم می‌پردازیم. اینطور نیست که یک کتاب بخوانیم و مطالبش را برای شما ارائه کنیم، فرق دوره آموزشی با کلاس دانشگاه در کاربردی بودن آن در دنیای واقعی است. همزمان به شما تمرین‌هایی داده می‌شود که در طول کلاس و پس از آن باید آن‌ها را انجام دهید.


مشاوره اختصاصی این دوره چگونه است؟
پس از پایان دوره آموزشی و حل تمرینات آن، می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه در مورد رویداد بعدی خودتان بصورت کاملا اختصاصی مشاوره بگیرید. به عنوان مثال شما می‌خواهید یک  جشنواره برگزار کنید، ما در ایجاد یکپارچگی آن و رفع اشکالات و پاسخ به سوالات احتمالی شما طی یک تماس تلفنی ۳۰ دقیقه مشاوره خواهیم داد.


چه زمانی از مشاوره استفاده کنم بهتر است؟
پس از پایان دوره، بهترین زمان برای دریافت مشاوره رایگان خودتان، زمانی است که یک رویداد واقعی دارید و نزدیک به برگزاری آن دارید، به این شرط که اهداف اولیه خودتان را برای برگزاری آن رویداد مشخص کرده باشید. در غیر اینصورت فقط به پاسخ‌های اولیه و... خواهید رسید.


اگر به مشاوره بیشتری نیاز داشتم چه کار کنم؟
شما می‌توانید با تکمیل فرم درخواست مشاوره، از سایر مشاورین مجموعه در جهت پیش‌برد اهداف خود استفاده کنید، مبلغ هر ساعت مشاوره ۱۲۰ هزار تومان می‌باشد.


مدرک حضور در دوره چگونه است؟
این مدرک بیانگر حضور شما در یک کارگاه با کیفیت است که می‌توانید آن را به کارفرمای خود ارائه کنید، نام و نام خانوادگی، ساعت حضور، عکس شما و مهر امضای گروه برندینگ
رِی بر روی مدرک شما ثبت خواهد شد.


چطور به مدرس دوره اعتماد کنم که دانش کافی در این حوزه دارد؟
سال ۹۴ برای اولین بار در ایران مقالاتی در زمینه برندسازی رویداد نوشتیم و بعد از گذشت این سال‌ها هنوز محتوای تخصصی مناسبی در این زمینه به زبان فارسی وجود ندارد، علاوه بر دانش تئوریک، برندسازی چندین رویداد بزرگ را نیز در کارنامه خودمان داریم. 


مخاطبان این کارگاه چه کسانی هستند؟

  • مدرسین و سخنوران
  • برگزارکنندگان رویداد
  • تسهیلگران رویداد
  • موسسات آموزشی
  • شتاب‌دهنده‌ها
  • استارتاپ‌ها
  • تیم اجرایی رویداد
  • کسانی که تمایل به برگزاری دوره آموزشی دارند

چه چیزهایی در پایان دوره دریافت می‌کنیم؟

  • ۳ جلسه ۲ ساعته محتوای آموزشی
  • فایل صوتی با کیفیت هر جلسه
  • کتابچه اختصاصی دوره
  • چک‌لیست اختصاصی برندسازی رویداد
  • ۳۰ دقیقه مشاوره اختصاصی
  • مدرک حضور در دوره
  • تخفیف ویژه برای سایر کارگاه‌ها

زمان برگزاری
  • جلسه اول:

    • ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

  • جلسه دوم:

    • ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

  • جلسه سوم:

    • ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰


​​برای آسودگی خاطر شما عزیزان گارانتی بازگشت ۱۰۰% وجه را با اطمینان برای این دوره در نظر گرفته‌ایم.
پس از سال‌ها تحصیل، پژوهش و از همه مهمتر کار عملیاتی و تجربی در حوزه برندینگ، بر این باور هستیم که محتوایی که ارائه می‌کنیم نه تنها کاربردی بلکه اختصاصی است. برخی مطالب نیازمند کارهای عملیاتی است، شما با مطالعه هزاران کتاب در زمینه بدن‌سازی هیچگاه بدن‌ساز نخواهید شد، مگر اینکه به باشگاه بروید و وزنه بزنید، ما طی ۱۲ سال گذشته علاوه بر مطالعه و پژوهش در حوزه برندینگ، به باشگاه رفته‌ایم و حسابی وزنه زده‌ایم، اما با این حال پس از پایان دوره، به شرط آنکه تمام تمرینات را انجام داده باشید و در ۶ ساعت دوره حضور داشته باشید، در صورت عدم رضایت، می‌توانید درخواست بازگشت وجه کنید.
معیار سنجش عدم رضایت چیست، اگر فردی سو استفاده کرد چه؟
فقط وجدان و مسئولیت‌پذیری شما، عادت کرده‌ایم که در رسانه‌های اجتماعی ویدیوهایی را لایک کنیم و بگویم در فلان کشور درب مغازه باز است و فروشنده در آن حضور ندارد و افراد خودشان مبلغ را در صندوق می‌اندازند، چرا ما در ایران اینطور نباشیم؟ چرا ما نباید به شما اطمینان کنیم؟ 
هدف ما از طراحی این دوره آموزشی، ارائه خدمتی به کل کشور و ایجاد ارزشی پایدار است، باور داریم که سال‌ها برای آموزش و تجربه خودمان هزینه زمانی و مالی زیادی صرف کرده‌ایم، پس حق شماست که از این آموزش‌ها با اطمینان کامل استفاده کنید.
چرا زودتر این دوره را طراحی و برگزار نشده؟
مدت‌هاست منتظر چنین لحظه‌ای بودیم تا بتوانیم این دوره را ایجاد کنیم، اما زمان آن امروز است، چون اکوسیستم افرادی که رویداد برگزار می‌کنند و افرادی که در رویدادها شرکت می‌کنند به بلوغ بیشتری رسیده و درک بیشتری نسبت به یکپارچگی و کیفیت پیدا کرده است.
پیشنهاد می‌کنم این ویدیو بیل گروس را در تد، در مورد مهم‌ترین دلیل موفقیت استارتاپ‌ها ببینید.
پیش‌نیاز این دوره چیست؟
ما سعی کرده‌ایم که مطالب راه به اندازه کافی خدمت شما ارائه کنیم و زیاده/کم‌گویی نکنیم. این دوره یک کارگاه است و شما باید تمرینات و کارهای عملیاتی انجام دهید. کارگاه یعنی تعامل دوطرفه نه یک رابطه مونولوگ مانند دانشگاه و یا رادیو، شما علاوه بر تمرین باید مطالبی را نیز خودتان جستجو کنید تا ارتباط عمیقتری با کارگاه برقرار کنید در غیر اینصورت این دوره اثربخشی کافی را نخواهد داشت.
مدرس من کیست؟
محمد تقی کریمی
  •  مدیر ارشد برند پارادایس هاب
  • مدیر برندینگ جشنواره تبلیغات
  • مدیر برندینگ جشنواره وب و موبایل
  • راهبر خلاق سابق شتاب‌دهنده آواتک
  • کارگردان هنری سابق شبکه PressTV
  • بنیانگذار گروه برندینگ رِی

سرفصل ها:

  1. ساختار و نحوه عملکرد مغز
  2. چطور بر مغز مخاطب اثرگذاری بهتری داشته باشیم
  3. برند، برندسازی و برندینگ چیست؟
  4. نکات مهم در گرافیک دیزاین
  5. هویت بصری
  6. طراحی تقویم محتوایی
  7. بررسی نمونه‌های موفق ایرانی (جشنواره وب، پردیس‌سامیت)
  8. بررسی نمونه‌های موفق خارجی (تِد)
  9. پرسونال برندینگ چیست؟
  10. چرا باید پرسونال برندینگ سخنرانان را پوشش دهیم؟
  11. تاثیر پرسونال برند سخنرانان بر برند رویداد

ایسمینار
http://e-seminar.ir
گروه برندینگ رِی
ایسمینار
http://e-seminar.ir
آکادمی جهش
رویدان
رشدینو
آبی سفید - فضای کاری اشتراکی اصفهان