وبینار "آشنایی با ابزارهای روابط عمومی دیجیتال"

شروع وبینار: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
مسئولیت کیفیت محتوا: ایسمینار
مسئولیت پشتیبانی: ایسمینار
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

هسته‌ی اصلی روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تشکیل می‌دهد که به ایجاد ارتباط متقابل بین یک برند و مخاطبان آن منجر می‌شود. به عبارت دیگر روابط عمومی یک داستان‌سرایی استراتژیک است که می‌تواند راه‌حل‌های موجود در روابط عمومی سنتی و دیجیتالی را تحت پوشش خود قرار دهد. 

روابط عمومی دیجیتال در حقیقت انجام کارهای مربوط به روابط عمومی از طریق ابزارها و رسانه‌های دیجیتالی و الکترونیکی است. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مسئولیت‌های روابط عمومی نیز به سمت دیجیتالیزه شدن میل می‌کند. تهیه‌ی پست‌های وبلاگی و محتوای شبکه‌ی اجتماعی در کنار انتشار اطلاعیه‌های مطبوعاتی در مجلات الکترونیکی از جمله اقداماتی است که در روابط عمومی دیجیتال به آن پرداخته می‌شود.

در روابط عمومی آنلاین مسئولان روابط عمومی برای تحقق اهداف خود با تهیه‌ی پست‌هایی برای وب‌سایت‌ها و کمک به بهبود سئو و دریافت بک‌لینک از سایت‌های معتبر، به انتشار خبر و پوشش رسانه‌ای برند مورد نظر خود می‌پردازند.

وبینار «آشنایی با ابزارهای روابط عمومی دیجیتال» در مجموعه اخبار رسمی با هدف معرفی ابزارهای نوین روابط عمومی در تاریخ  5 دی‌ماه و در ساعت 11 الی 12/5 برگزار خواهد شد.
این وبینار توسط سحر شهرام پور، مشاور و کارشناس فروش اخبار رسمی برگزار خواهد شد.

سرفصل ها:

  • مروری بر روابط عمومی دیجیتال
  • معرفی ابزارهای ارتباطی
  • معرفی ابزارهای خبری
  • معرفی ابزارهای رصد برند
  • معرفی ابزارهای مدیریت محتوا
  • معرفی ابزارهای تولید محتوا
  • معرفی ابزار سئو | لینک سازی
  • آشنایی با پانل اخبار رسمی به عنوان یکی از ابزارهای روابط عمومی دیجیتال
مخاطبان وبینار:
  • کارشناسان و مدیران روابط عمومی
  • کارشناسان و علاقه‌مندان سئو
  • کارشناسان و علاقه‌مندان بازاریابی محتوا
  • کارشناسان رسانه
  • کارشناسان بازاریابی دیجیتال

اخبار رسمی (www.akhbarrasmi.com)
اخبار رسمی (www.akhbarrasmi.com)

ویدئوی وبینار آشنایی با ابزارهای روابط عمومی دیجیتال