وبینار آشنایی با اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing)

شروع وبینار: یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
پایان وبینار: یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

تکنیک‌های سنتی بازاریابی، جهت ارائه و معرفی خدمات/محصول یک برند، می‌بایستی سراغ مشتریان خود می رفتند و عموما برای جلب توجه مشتری، رویکردهای تبلیغاتی و به نمایش گذاشتن خدمات/محصولات را دارند. اگر بازاریابی کلاسیک بر نگاه بازاریاب محور و فروش به هر قیمتی تاکید می کرد، بازاریابی جاذبه‌ای (Inbound Marketing) بر ارزش حداکثری مشتری در یک کسب و کار اصرار می کند.

بازاریابی جاذبه‌ای با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال آنلاین، نظیر بازاریابی‌محتوا، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، وبلاگ‌نویسی، رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو با توجه ویژه به محتوای باکیفیت و اثربخش، سعی در ایجاد آگاهی از برند و دیده شدن سازمان توسط مشتریان و جذب مخاطبان به سمت پیشنهادات سازمان را دارد.
 

سرفصل ها:

آشنایی با مبانی اینباند (Fundamentals of Inbound)

  • اینباند چیست؟
  • متدولوژی اینباند چگونه است؟
  • اصول اینباند در یک کسب و کار
مدل گردونه (Flywheel) در رشد کسب و کار
  • مفهوم گردونه در اینباند
  • تلفیق قیف بازاریابی (Marketing Funnel) و گردونه
آشنایی با اصول و قوانین اینباند (Inbound Principles)
تعیین چشم انداز و اهداف کسب و کار (Business Goals)
خلق پرسونای مشتری (Buyer Persona)
ایجاد سفر مشتری (Buyer’s Journey)
مبانی اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing Fundamentals)
تعیین استراتژی محتوا (Content Strategy)
استفاده از شبکه های اجتماعی در اینباند مارکتینگ
آشنایی با نرخ تبدیل (Conversion Rate)
استراتژی بهبود نرخ تبدیل
 

آکادمی آموزشی اینفوگرام
http://infogramacademy.com
اینفوگرام
http://infogram.ir/

ویدئوی وبینار آشنایی با اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing)