وبینار سوار بر لامبورگینی فروش

شروع وبینار: چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

چرا فروش؟ چرا الان؟

دنیای فروش در حال انفجار است، صنعتی ۵۰۰ میلیارد دلاری که به تنهایی در ایالت متحده ۱۵ میلیون نفر در آن مشغول به کارند. سِیلزفورس، شرکتی است که تمرکز خود را روی تکنولوژی فروش گذاشته و به زودی به درآمد سالانه ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد. این نرخ معادل درآمد لیگ فوتبال ملی (آمریکایی) در سال ۲۰۱۵ است.

فروش، به خودی خود دچار تحولاتی شده است. برخی معتقدند می‌توان نام این دوره را دوره شتاب فروش یا اتوماسیون فروش گذاشت. سرمایه‌گذاری‌های مالی در این دوره بیشتر شده و نسبت به گذشته، افراد مستعد بیشتری وارد این حوزه می‌شوند. فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر که زمانی مستقیما وارد شغل‌های مالی در شرکت‌هایی نظیر گلدمن ساکس می‌شدند، بیشتر در حال ورود به بازار فروش هستند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حال سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های شتاب و اتوماسیون فروش هستند. شرکت‌هایی که از لحاظ مالی قوی هستند بیش از پیش سرمایه خود را در این حوزه صرف می‌کنند. اکنون زمان خوبی برای ورود به «فروش» است.

این آموزش : 

  • فرآیندهای به روز و کاربردی را معرفی می کند که فروش سازمانی را حتی در دنیای در حال تغییر مداوم، ارتقا می دهد.
  •  برنامه های بازاریابی و فروش را درمیان گرداب های شدید مرتب کرده و راه های خلاقانه و عملی برای خودکار سازی برنامه های فروش را به ما نشان داده است. 
  • به صورت مختصر به فروشندگان نشان می دهد که چگونه از تکنولوژی های جدید و تاکتیک های فروش در برنامه های فروش خود استفاده کنید. 

روش های سنتی فروش جوابگوی چگونگی و نحوه خرید مشتریان امروزه نیست. تکنولوژی فروش در نهایت وارد بازار شد و ما یک راهکار نهایی در مورد اینکه چکونه در این حوزه به عنوان تسریع کننده فروش، انجام وظیفه نمایید، ارائه می دهیم.

این آموزش می تواند در همه مراحل کسب وکار B2B نیز به کار گرفته شود.

در این وبینار بیشتر بر فروش Out bound تمرکز شده است. هر چند نکاتی هم در مورد فروش Inbound مطرح خواهد شد. 

فروش در همه کارها نقش دارد. اما هنوز با دانستن این حقیقت تعداد انگشت‌شماری از دانشگاه‌ها، دوره‌های فروش برگزار می‌کنند و اغلب دوره‌های MBA، کلاس جداگانه‌ای برای آموزش فروش ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این وبینار را ارائه دهیم.

 بازار دائما در حال تغییر است پس نیاز است که یک راهکار عملی و به روز را برگزنیم که بتوان در نوسانات از آن بهره برد. این وبینار را مانند یک کلاس آموزشی در حیطه فروش مدرن در نظر بگیرید.

لامبورگینی فروش به معنی راه حل های خلاق و زود بازده برای افزایش فروش است که با تلفیق دانش و علوم مختلف میان رشته ای حاصل می شود. بکارگیری توام دانش های مکمل موجب می شود که راه حل ها کارا و قدرتمندتر از سایر روش ها و رویه های متداول بازار بوده و از طرفی هزینه ی اجرا و زمان اثر بخشی آن ها به شدت کمتر و کوتاه تر از تکنیک ها و تاکتیک های متعارف فروش باشند. 

در صورتیکه فروش هوشمندانه دغدغه ی شماست،  با ما همراه باشید.

این آموزش مناسب چه کسانی است؟

این آموزش برای هر کسی که در حوزه فروش کار می‌کند مفید است. اما به طور مشخص، برای گروه‌های زیر مناسب است:

  • بازاریابانی که می‌خواهند در کار خود پیشرفت کنند و از رقبایشان پیشی بگیرند.
  • افراد تازه‌کاری که قرار است وارد حوزه فروش شوند.
  • شرکت تازه‌کاری که به دنبال ایجاد فرآیند فروش منحصربه‌فردی است و قصد دارد با استفاده از افراد متخصص، کار خود را ارتقا دهد.
  • هر شخصی که در کسب‌وکار خود که قصد فروش کالا به دولت، نهاد یا سازمانی دیگر را دارد.

این آموزش کجا کاربرد دارد؟

  • شرکت شما دارای فرآیند فروش است اما این فرآیند بافتی سنتی دارد.
  • شرکت دارای فرآیند فروشی است که به خوبی کار می‌کند، اما نیاز دارد شما نیز سخت کار کنید.
  • شما به محصولات و مشتری دسترسی دارید اما می‌خواهید بدانید گام بعدی چیست.
با خرید حداقل هفت بلیت عادی برای تیم فروش خود

پکیج فروش برایان تریسی به ارزش 997 دلار با دوبله فارسی به شما هدیه داده خواهد شد.

سرفصل ها:

  • پاپ لاین فروش
  • مشتریان شما کجا هستند ؟
  • هدف گیری خریداران پر پتانسیل
  • از در وارد شوید
  • انواع هدف گیری
  • یافتن اطلاعات تماس
  • جستجوی سرنخ
  • بخش بندی
  • ارسال پیام  مناسب و بهینه
  • برونسپاری فروش
  • تقویت سرنخ خا و برانگیختن انگیزه
  • اولین تماس فروش
  • هدایت فرایند خرید

ابوالفضل هروی (مدیر استارتاپ)