وبینار مبانی و اصول مدیریت بازاریابی

شروع وبینار: جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
پایان وبینار: جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
ایسمینار
ویدئو وبینار:
دارد

تحقیقی از بیش از یک هزار مدیر ارشد بازاریابی و فروش نشان داد که هر چند 83 درصد آن ها معتقدند که توانایی بازاریابی و فروش در موفقیت شرکت هایشان، نقش کلیدی دارد اما فقط 6 درصد از آن ها معتقد بودند که فعالیت های اثربخش و مناسبی را انجام می دهند.

با توجه به چالش های مالی شرکت ها و بالارفتن تعداد صداهای برندها، رساندن صدا به گوش مخاطب هدف کاری بس دشوار شده است و دیگر به راحتی نمی توان آن ها را جذب کرد. برای این کار باید با اصول و مبانی بازاریابی و جدیدترین اصول این حوزه آشنا شد تا به موفقیت مالی رسید.

موفقیت در بازاریابی اتفاقی نیست بلکه حاصل برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه های مختلف است. بازاریابی را می توان هم علم و هم نوعی هنر دانست. ما در این وبینار به جنبه ی علمی بازاریابی خواهیم پرداخت.
این وبینار برای فعالین بازاریابی و بازاریابی دیجیتال مفید خواهد بود. 

سرفصل ها:

  • اهمیت و گستره بازاریابی
  • تکامل بازاریابی و نگاه جدید بازاریابی
  • صنعت مشاوره مدیریت
  • بررسی نیاز و خواسته
  • انواع تحقیقات برای درک نیاز مشتری
  • انواع مدل رفتار مصرف کننده
  • فرایند بازاریابی
  • بررسی آمیخته بازاریابی
  • استراتژی قیمت گذاری
  • استراتژی های توزیع
  • ترویج و ارتقاء
  • ارزش آفرینی
  • نقش ارتباطات بازاریابی
  • طراحی سیستم ارتباطات بازاریابی یکپارچه
  • بازارگرایی
  • بازاریابی کل نگر
  • جذب و نگهداری مشتریان
  • بازاریابی مستقیم

پس از ثبت راهنمای حضور در وبینار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مدیر مگ
https://modirmag.ir/

ویدئوی وبینار مبانی و اصول مدیریت بازاریابی