وبینار بازاریابی هوشمندانه

شروع وبینار: جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
پایان وبینار: جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
برگزارکننده
ویدئو وبینار:
دارد

بازاریابی سنتی را رها کنید
اکنون زمان
بازاریابی هوشمندانه است


در بازار های به شدت رقابتی امروز، مدیران بازاریابی در جستجوی روش های جدیدی برای آگاه ساختن مردم از محصولات و خدمات خود و همچنین بهبود برند خود هستند. با ورود استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا به بازارهای رقابتی  و رشد و توسعه آنها، شرایط رقابت بسیار سخت تر از گذشته شده است.  

با توجه به شرایط رقابتی و وضعیت بد اقتصادی امروز، کسب و کارها نیازمند روش هایی جدیدتر هستند تا بتوانند مشتریان بالقوه را جذب و اعتماد و وفاداری مشتریان فعلی خود را حفظ کنند.  

در بازاریابی آنچه که حائز اهمیت است، اطمینان از این موضوع است که مشتری در مرکز همه تصمیم گیری های خرد و کلان کسب و کارهای بزرگ و کوچک قرار دارد ونیاز ها و خواسته هایش، درک و برآورده می شود.  

هر شخصی که به نوعی با کسب و کار در تعامل است، باید بداند بازاریابی چیست و چگونه می تواند از مفاهیم و استراتژی های بازاریابی به منظور پیشبرد اهداف کسب وکارش استفاده نماید.  
 
بازاریابی یکی از بخش های اصلی کسب و کار است که تمرکزش بر افزایش و نگهداشت مشتریان فعلی و دستیابی بیشتر به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل است. 

بازاریابی (Marketing) چهار بخش را در بر می گیرد :  

  • شناخت مشتریان و محیط خارجی کسب وکار به جزئی ­ترین شکل ممکن  

  • شناسایی فرصتها و توسعه استراتژی برای سرمایه­ گذاری روی آنها  

  • استفاده از ابزارهای مارکتینگ برای تحقق اهداف اصلی کسب و کار  

  • سنجش نتایج فعالیت ها و تدوین فرایند بهبود مستمر به منظور توسعه کسب و کار

یادتان باشد بازاریابی لزوما هزینه‌ی هنگفتی روی دست‌تان نخواهد گذاشت. شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک ممکن است بودجه‌های میلیاردی شرکت های بزرگ را نداشته باشید اما می‌توانید در بازاریابی خلاقیت داشته باشید.
 

با کد تخفیف 40% در این وبینار ثبت نام کنید

marketing



 

بعد از ثبت نام راهنمای حضور در وبینار برای شما ارسال خواهد شد.


 

سرفصل ها:

  • مفاهیم پایه بازاریابی
  • چرا بازاریابی مهم ترین بخش کسب و کار است؟
  • آمیخته بازاریابی
  • تحقیقات بازاریابی
  • رفتار مصرف کننده
  • STP
  • چرخه عمر محصول
  • استراتژی ها و تکنیک های قیمت گذاری
  • رقابت و محیط رقابتی
  • مزیت رقابتی
  • روابط عمومی
  • نکته های بازاریابی

محمدجواد جباری

ویدئوی وبینار بازاریابی هوشمندانه