وبینار رونق کسب‌و‌کار با گیمیفیکیشن - دومین اجرا

شروع وبینار: پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
پایان وبینار: پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
مسئولیت کیفیت محتوا: ایسمینار
مسئولیت پشتیبانی: ایسمینار
ویدئو وبینار: در اختیار شرکت‌کنندگان قرار نمی گیرد.

دومین اجرای وبینار رونق کسب‌و‌کار با گیمیفیکیشن


چرا مشتری های بعضی از کسب و کارها ، عادت به خرید دارند؟ یعنی دائم به آن کسب و کار مراجعه می کنند و مدام خرید می کنند . گویا مشتری به آن کسب و کار چسبیده و ول کن آن نیست.

گیمیفیکیشن (Gamification) به استفاده از اجزا و تفکرات بازی‌گونه در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند، اطلاق می‌شود. در این وبینار به مکانیزم طراحی گیمیفیکیشن و نحوه جذاب کردن آن برای کاربران را آموزش می‌دهیم.

در تهیه این آموزش، تلاش ما این بوده که آموزش تولید شده، کامل و مرجع باشد تا این مجموعه از سایر آموزش‌هایی که به صورت خلاصه یا جزئی به این مبحث پرداخته‌اند متفاوت، کاربردی‌تر و به صرفه‌تر شود.

استفاده از گیمیفیکشن در این وبینار از اصول آن شروع می‌شود به نحوه پیاده‌سازی آن، انواع خدمات و بسترها از محیط کار و دانشگاه تا فروش محصولات و کار با کودکان و حتی مترو را شامل می‌شود.

حاصل دوره

با شرکت در این وبینار از این پس می‌توانید از اصول بازی، برای جذب مشتری استفاده کنید و به فروش محصول، خدمات یا کسب‌وکارتان رونقی تازه ببخشید و میزان رضایت مخاطبان خود را بیشتر کنید.

مخاطب دوره

کسانی که کسب‌و‌کاری دارند و یا می‌خواهند آن را شروع کنند و قصد دارند مشتری را چنان با کسب و کار خود درگیر کنند که خرید مداوم برای او تبدیل به عادت شود.  
 

با توجه به اینکه ویدئوی وبینار ضبط نخواهد شد حتما در زمان وبینار آنلاین باشید تا حق شما ضایع نشه

سرفصل‌ها:

  • گیمیفیکیشن چیست ؟

  • بازی ها

  • تفکر بازی سازی

  • اجزای بازی

  • رفتارگرایی

  • نظریه تعیین سرنوشت

  • چارچوب طراحی گیمیفیکیشن

  • انتخاب های طراحی

  • گیمیفیکیشن در محیط کار

  • تغییر رفتار

  • نمونه های عملی

ابوالفضل هروی (مدیر استارتاپ)