وبینار بهینه سازی اپ در اپ استورها (ASO)

شروع وبینار: یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
برگزارکننده
ویدئو وبینار:
دارد


طبق آخرین آمار ۶۵درصد دانلود اپلیکیشن ها در سراسر دنیا از طریق سرچ در اپ استورها اتفاق می افتد. منظور از اپ استور تنها اپ استور اپل نیست. تمامی استورهای اپلیکیشن از جمله گوگل پلی کافه بازار و سیب از هم اپ استور نام دارند. با توجه به اهمیت جستجو در اپ استورها برای اپلیکیشن ها مفهومی بنام ASO بوجود آمده که عبارت است از مجموعه تکنیک ها ترفندها و فعالیت هایی که می توان انجام داد تا اپلیکیشنمان در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارمان در نتایج اولیه نمایش داده شده و احتمال نصب را بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش دهد.

این دانش به مانند دانش SEO عبارتست از یک سری تکنیک که بر اثر تجربه اپ مارکترها بدست آمده است. من هادی مرادی قرار است در این وبینار نتیجه مطالعات و تحقیقات خودم در این حوزه مشتمل بر نتایجی که دیجیتال مارکترهای خارجی مطرح کرده اند و همچنین نتیجه فعالیت هایی که خودم در پروژه های کاری اپ مارکتینگ داشته ام را منتقل کنم. 

سرفصل ها:

  • چطور یک اپلیکیشن در جستجوی کلمات مرتبطشدر کافه بازار و سایر استورهای اپلیکیشن در جایگاه های نخست نمایش داده میشود؟
  • چگونه احتمال نصب توسط کاربرانی که در صفحه اپلیکیشن ما آمده اند را افزایش دهیم؟
  • چگونه بدون صرف هزینه نصب اپلیکیشنمان را بالا ببریم؟
  • پارامترهای بهینه سازی اپلیکیشن در اپ استورها کدامند؟
  • ابزارهای سنجش ASO و بهبود رتبه در اپ استورها کدامند؟
  • ابزارهای تحلیلی برای اپلیکیشن ها به لحاظ نصب و ترکرهای برتر کدامند؟
  • کدام پارامترها در گوگل پلی از اهمیت بیشتری برخوردارند؟
  • کدام پارامترها در کافه بازار از اهمیت بیشتری برخوردارند؟
  • کدام پارامترها دراپ استور اپل از اهمیت بیشتری برخوردارند؟
  • کدام پارامترها درسیب اپ از اهمیت بیشتری برخوردارند؟

 

ریتمِ بازار

ویدئوی وبینار بهینه سازی اپ در اپ استورها (ASO)