وبینار رایگان چرا بازاریابی شبکه‌ای؟!

شروع وبینار: پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
پایان وبینار: پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: در اختیار شرکت‌کنندگان قرار نمی گیرد.

آیا میدونستین که ما هر روز داریم نتورک کار می کنیم ولی هیچ پولی ازش در نمیاریم؟
دیگه وقتشه ازین کار پول در بیاریم
البته به صورت اصولی و به سبک زیگ زیگلار

گول نخورید لطفا

تفاوت بین شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای

به گفته‌ی کمیسیون تجارت فدرال امریکا، شرکت هرمی شرکتی است که به اعضای خود، بابت وارد کردن افراد جدید، حق کمیسیون می‌دهد. شرکت‌های هرمی هیچ محصولی نمی‌فروشند و روش کار آن‌ها به این صورت است که پول های مشتریان را در یکجا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند. در ازای جذب افراد پول می‌دهند و بطور اجتناب ناپذیری فرو می‌ریزند. بعد از فروپاشی هرم، بجز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند و پول خود را از دست می‌دهند. عملکرد شرکت های هرمی، در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیر قانونی است.

به گفته FTCC، داشتن محصول به معنای قانونی بودن یک شرکت نیست. بعضی از شرکت های هرمی برای رد گم کردن، یک محصول در پلان خودشان قرار می‌دهند که قیمتی بسیار بالاتر از قیمت بازار آزاد دارد، چرا که هدف این شرکت ها، فروش محصول نیست. در این شرکت ها معمولاً دریافت محصول مشروط بر شرکت در پلان تجاری است و پول کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند عضوگیری کنند، از دست می‌رود.

سرفصل‌ها:

  • فرق بازاریابی و بازارسازی
  • 7 سوال که ذهن مارا در مورد بازاریابی شبکه ای باز خواهد کرد
  • تقویت فروشنده ذاتی درون
  • چکار کنیم که فروشنده ذاتی درونمان ضعیف نشه؟!
  • تجارت چینی
  • چگونه در بازارسازی شبکه ای پیشرفت کنیم؟
  • کلام آخر: فروش چیزی نیست جز انتقال احساس

نکته: پس از ثبت نام، راهنمای حضور در وبینار به ایمیل شما ارسال خواهد شد. ممکن است ایمیل در پوشه اسپم یا پروموشن ایمیل تان باشد.
 

محمدجواد امیرآبادی