تدوین استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شروع وبینار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

اگر برای شما هم، همیشه این سوال وجود داشته که چرا بعضی کسب و کارها از شبکه های اجتماعی نتیجه دلخواه را کسب می کنند و برخی هیچ نتیجه ای از آن نمی گیرند، این وبینار از دست ندهید. در این وبینار درباره استراتژی های ورود به شبکه های اجتماعی و بازاریابی در آنها صحبت می کنیم و تمام بایدها و نبایدهای آن را بررسی می کنیم.

سرفصل‌ها:

  1. تعیین اهداف حضور در شبکه های اجتماعی
  2. شناخت مخاطبان هدف
  3. تعیین KPI های صحیح
  4. تحلیل رقبا
  5. چطور محتوای جذاب و درگیر کننده تولید کنیم؟
  6. ثبات و نظم در تولید و انتشار محتوا
  7. ارزیابی عملکرد استراتژی

 نکته: پس از ثبت نام، راهنمای حضور در وبینار به ایمیل شما ارسال خواهد شد. ممکن است ایمیل در پوشه اسپم یا پروموشن ایمیل تان باشد.

بهنام کشانی
https://behnamkeshani.com