وبینار فروش در رکود

شروع وبینار: جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
پایان وبینار: جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
برگزارکننده
ویدئو وبینار:
دارد

چگونه در شرایطی که:

  • تورم و رکود اقتصادی در کشور حاکم شده
  • توان خرید مردم کم شده
  • کسب و کارها با مشکل نقدینگی مواجه هستند
فروش بیشتری را تجربه کنیم؟!

در این وبینار، با ورود به بحث فروش در شرایط رکود و بحران های اقتصادی و آسیب شناسی این امر، راهکارهای علمی و عملی برای حفظ میزان فروش کسب و کار و حتی افزایش آن را در دوران رکود بررسی می کنیم.
همچنین در انتهای وبینار، یک هدیه ارزشمند آموزشی برای کلیه شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد!

در انتهای وبینار، 5 کسب و کار شرکت کنندگان را به صورت Case Study بررسی می کنیم و در شرایط فرضی رکود، راهکارهای مختص افزایش فروش آنها را ارائه و مرور خواهیم کرد(به صورت تعاملی و دو طرفه)

در صورت تمایل به بررسی کسب و کار شما، بلیط مربوطه را تهیه نموده و مشخصات کسب و کار خود را به ایمیل ehsankhajavi@gmail.com ارسال نمایید.

سرفصل ها:

  • مقدمه ای بر رکود اقتصادی: تعریف و انواع
  • آسیب شناسی عملکرد کسب و کارها در دوران رکود
  • آسیب شناسی رفتار مشتریان در دوران رکود
  • راهکارهای آماده سازی برای شرایط رکود اقتصادی
  • آینده نگری و آماده سازی خود برای دوران رکود
  • زنگ خطر دوران رکود: نابودی فروش
  • نقش کلیدی "داده" در دوران رکود
  • راهکارهای فروش در دوران رکود: بازاریابی آفلاین و آنلاین
  • اقدامات کلیدی پس از عبور از رکود
  • یک هدیه ناقابل!
  • بررسی موردی کسب و کارهای شرکت کنندگان وبینار

پس از ثبت نام، راهنمای حضور در وبینار به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس حتما ایمیلتان را چک کنید.
 

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا