دوره آنلاین فروش پایدار از طریق خلق برند

مدرس: مسعود محمدی
شروع وبینار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
پایان وبینار: شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰

امروزه به یقین باید گفت که تنها راه کسب موفقیت پایدار و مستمر برای یک کسب و کار، تثبیت نام تجاری است. به این دلیل که بازاریابی در یک کسب و کار یعنی همه چیز و به نقل قول از ال ریس همه هدف بازاریابی چیزی نیست جز تثبیت نام محصول و یا خدمت در ذهن مخاطب.

ما برای اینکه در کسب و کارمان به فروشی پایدار برسیم نیازمند یک استراتژی در بازاریابی هستیم و آن استراتژی چیزی بجز خلق برند نخواهد بود. زمانی که توانستیم برند خود را بسازیم قطعاً به فروشی پایدار دست پیدا می کنیم و شرایط بد اقتصادی تاثیر بسیار کمی بر کسب و کار ما خواهد داشت.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و یا هم اکنون صاحب کسب و کاری هستید، به این سئوالات پاسخ دهید:

از میزان فروش محصول و یا خدمتی که ارائه می کنید راضی هستید؟
آیا برای بازاریابی در کسب و کار خود، برنامه و یا استراتژی خاصی دارید؟
آیا دیگران به اندازه کافی کسب و کار شما را می شناسند؟
آیا از تعداد مشتریان خود راضی هستید؟
رکورد اقتصادی بر میزان فروش محصولات و یا خدمات شما تاثیری ندارد؟

اگر پاسخ شما به همه این سئوالات منفی است، پس شما می بایست در این دوره شرکت کنید!

اگر از نبود یک استراتژی بازاریابی موفق و مستمر در کسب و کار خود رنج می برید
اگر می خواهید شما و یا کسب و کارتان نام و آوازه ای بلند داشته باشد
اگر می خواهید به فروشی پایدار و مستمر در کسب و کار خود برسید
اگر به کسب و کاری بلند مدت فکر می کنید و می خواهید رکودهای اقتصادی بر کسب و کارتان تاثیر نداشته باشد

شرکت در این دوره به شما توصیه می شود!

  • اگر نیاز به برنامه برای بازاریابی خود ندارید
  • اگر بدلیل مشکلات مالی، فکر می کنید خیلی سریع می بایست میزان فروش خود را افزایش دهید
  • اگر به نام تجاری خود توجهی ندارید و فقط به افزایش فروش خود فکر می کنید

سرفصل ها:

  • مقدمه: معرفی و مروری بر وبینارهای دوره | پنجشنبه 18 و 25 اردیبهشت، ساعت 20:30 | برگزار شد
  • وبینار اول: روابط عمومی و نقش آن در خلق برند | شنبه 3 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
  • وبینار دوم: جایگاه تبلیغات در توسعه برند | یکشنبه 11 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
  • وبینار سوم: بازاریابی اینترنتی و خلق برند | شنبه 17 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
  • وبینار چهارم: قوانین 22 گانه برند | دوشنبه 26 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
  • وبینار پنجم: قوانین جامع بازاریابی | شنبه 31 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد

مسعود محمدی
مشاور ارشد بازاریابی و مدیر وب سایت آی بازاریابی
ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئوی وبینار روابط عمومی و نقش آن در خلق برند (وبینار اول)

ویدئوی وبینار جایگاه تبلیغات در توسعه برند (وبینار دوم)

ویدئوی وبینار بازاریابی اینترنتی و خلق برند (وبینار سوم)

ویدئوی وبینار قوانین 22 گانه برند ( وبینار چهارم)

ویدئوی وبینار قوانین جامع بازاریابی (وبینار پنجم)