وبینار بازاریابی اینترنتی و خلق برند

مدرس: مسعود محمدی
شروع وبینار: شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
پایان وبینار: شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۰

با افزایش چشمگیر شمار مخاطبان اینترنت که هر لحظه رو به افزایش است و با توجه به قابل دسترس بودن اینترنت در سراسر نقاط جهان، امروزه کلیه تولید کنندگان و تاجران نیز ترجیح می‌دهند تا بازاریابی خود را از طریق اینترنت نمایش دهند.
در بازاریابی الکترونیکی امکان اطلاع رسانی آسانتر و بهینه تر ممکن می شود، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود، امکان هدف گیری دقیق مخاطب در آن وجود دارد، هزینه تبلیغات در اینترنت بسیار مناسب تر است، مخاطبین افرادی تحصیل کرده و در سطح فرهنگی و علمی بهتری هستند، امکان نظارت و کنترل بدون واسطه بر تبلیغات اینترنتی موجود است.

از آنجایی که اینترنت یکی از شاخص ترین ابزارها در روابط عمومی است لذا نقش بسزایی در خلق برند دارد.

وبینار بازاریابی اینترنتی و خلق برند، سومین وبینار از دوره آنلاین فروش پایدار از طریق خلق برند است. در این وبینار به مفهوم بازاریابی اینترنتی، راهکارهای استفاده از ابزارهای موجود برای بازاریابی اینترنتی، خلق رسانه جدید در اینترنت، مطالعات موردی نمونه های موفق و ناموفق بازاریابی اینترنتی و در نهایت به ارائه راهکار موثر بر بازاریابی اینترنتی به منظور خلق یک برند مانگار و اثربخش برای دستیابی به فروش پایدار پرداخته خواهد شد.

سرفصل ها:

  • مفهوم بازاریابی اینترنتی
  • روش های مختلف بازاریابی اینترنتی
  • ابزارهای متداول
  • بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی
  • مطالعات موردی نمونه های موفق و ناموفق داخلی و خارجی
  • ارائه راهکارهای عملیاتی برای هر یک از کاربران حاضر در وبینار

 

مسعود محمدی
مشاور ارشد بازاریابی و مدیر وب سایت آی بازاریابی
ایسمینار
http://e-seminar.ir

ویدئوی وبینار بازاریابی اینترنتی و خلق برند