سومین وبینار آشنایی با اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing)

شروع وبینار: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
پایان وبینار: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
برگزارکننده
ویدئو وبینار:
ندارد


به تعداد محدود تا روز 25 خرداد می‌توانید به صورت رایگان ثبت‌نام کنید.

تکنیک‌های سنتی بازاریابی، جهت ارائه و معرفی خدمات/محصول یک برند، می‌بایستی سراغ مشتریان خود می رفتند و عموما برای جلب توجه مشتری، رویکردهای تبلیغاتی و به نمایش گذاشتن خدمات/محصولات را دارند. اگر بازاریابی کلاسیک بر نگاه بازاریاب محور و فروش به هر قیمتی تاکید می کرد، بازاریابی جاذبه‌ای (Inbound Marketing) بر ارزش حداکثری مشتری در یک کسب و کار اصرار می کند.

بازاریابی جاذبه‌ای با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال آنلاین، نظیر بازاریابی‌محتوا، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، وبلاگ‌نویسی، رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو با توجه ویژه به محتوای باکیفیت و اثربخش، سعی در ایجاد آگاهی از برند و دیده شدن سازمان توسط مشتریان و جذب مخاطبان به سمت پیشنهادات سازمان را دارد.

سرفصل ها:

  • آشنایی با مبانی اینباند (Fundamentals of Inbound)
    • اینباند چیست؟
    • متدولوژی اینباند چگونه است؟
  • اصول اینباند در یک کسب و کار
    • مدل گردونه (Flywheel) در رشد کسب و کار
    • مفهوم گردونه در اینباند
    • تلفیق قیف بازاریابی (Marketing Funnel) و گردونه
  • آشنایی با اصول و قوانین اینباند (Inbound Principles)
  • تعیین چشم انداز و اهداف کسب و کار (Business Goals)
  • خلق پرسونای مشتری (Buyer Persona)
  • ایجاد سفر مشتری (Buyer’s Journey)
  • مبانی اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing Fundamentals)
  • تعیین استراتژی محتوا (Content Strategy)
  • استفاده از شبکه های اجتماعی در اینباند مارکتینگ
  • آشنایی با نرخ تبدیل (Conversion Rate)
  • استراتژی بهبود نرخ تبدیل



 

آکادمی آموزشی اینفوگرام
http://infogramacademy.com
اینفوگرام
http://infogram.ir/