وبینار رایگان جوان سازی برند

مدرس: سامان راجی
شروع وبینار: جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۰

تغییر اجتناب ناپذیر است و باید به‌منظور ایجاد تحولات سازنده و مؤثر در سازمان‌ها، طراحی و مدیریت شود. جهان امروز نیاز فزاینده‌ای به آن سبک از مدیریت دارد که به ایجاد سازمان‌هایی که به سمت فعال کردن پتانسیل‌های خود می‌پردازند بها دهد و در عین حال به حل بحران‌ها و شرایط اضطراری محیط کار بیندیشد. به بیان دیگر در عصر حاضر، تحول، بازسازی و نوسازی یکی از ابعاد مهم سلامت سازمانی بوده و بنابراین، مدیریت تغییر، در سازمان‌ها یکی از کلیدی‌ترین وظایف مدیــــران پیشرو می‌باشد.

از سویی دیگر، در جوامع امروزی، برند بخش جدانشدنی زندگی بوده و از پوشاک مصرفی و مواد خوراکی گرفته تا خودرو، تلفن همراه و .... افراد با برندهای گوناگون و متعددی برخورد دارند. نشان تجاری هویت یک شرکت و یا در برخی موارد، هویت یک ملت است. همانگونه که شالوده برای یک ساختمان ضرورت دارد، برند نیز برای یک موسسه امری ضروری می‌باشد. در حقیقت برندها می‌توانند افق‌های صنعت را تغییر دهند.

در شرایطی که شرکت‌ها با این حقیقت تغییرناپذیر روبرو می‌باشند که فضای کسب و کار در حال تحول است و مشتریان و ذینفعان به دنبال کسب تجربیاتی جدید هستند؛ شاید برند شما در گذشته پیشتاز بوده اما اکنون برای بازار دیگر جذابیت چندانی نداشته باشد. در برخی از موارد که تبلیغات و ترفیعات فروش دیگر راه موثری برای جلب نظر مشتریان نیست، تغییر نام و نشان تجاری می‌تواند در این زمینه موثر باشد. بسیاری از شرکت‌های شناخته شده، نشان تجاری خود را برای حفظ هویت مناسب تغییر داده‌اند زیرا ایجاد هویت یک فعالیت یکباره نیست بلکه فعالیتی دائمی و مستمر می‌باشد.
 

سرفصل ها:

در این وبینار برآنیم، نخست مفاهیم و مبانی اولیه برند و مدیریت استراتژیک برند را بررسی نموده و در ادامه ضمن تشریح مقوله ارزیابی سلامت برندها (ارزش ویژه برند) به تبیین دلایل و رویکردهای جوان‌سازی برند و موردکاوی این فرآیند در شرکت‌های برتر و معظم جهانی بپردازیم.

سامان راجی
مشاور استراتژی و برندینگ وکارشناس ارشد EMBA
ایسمینار
http://e-seminar.ir