شروع وبینار: یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸
پایان وبینار: یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۶
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

همه ما لحظاتی را تجربه کرده ایم که در آموزش و یاددهی به دیگران با چالش مواجه شده ایم و یا اینکه به مرور زمان، اثربخشی آموزش ما کمتر و کمتر شود. اشتغال و دغدغه مندی فراوان استاد برای آموزش دانش به مخاطب، به مرور زمان باعث میشود که او دیگر فرصت یادگیری شیوه ها و تکنیکهای نوین فضای یادگیری را نداشته باشد. ابزارهای خارق العاده و قدرتمندی که کیفیت آموزه های ما را تمایزی چشمگیر میبخشد و البته بکار بردن آنها بسیار ساده و جذاب میباشد.
داوود کیخسروکیانی میکوشد بر پایه همراهی و البته دانش آموزی از استادان چند مجموعه آموزشی، به این چالشها و راه حل ها بپردازد.

مخاطبان این وبینار:

  • هر کس مسئولیت رشد دیگران را دارد، رسمی یا غیر رسمی
  • معلم، استاد،پدر،مادر و...

شماره تماس پشتیبان این وبینار:
09162937513

سرفصل ها:

  • خود انگیزی و انگیزش دیگران، چرا و چگونه؟
  • مهندسی شادی، باید ها و نباید ها
  • تشویق و تنبیه اثر بخش، کی و کدام؟
  • یادگیری را یاد نگرفته ایم؟
  • سنگ بزرگ در آموزش چیست؟
  • یادگیری فن بیان آسان نیست؟!
  • پرحرفی در معلمی اثر بخش تر است یا کم حرفی؟
  • تندخوانی و تقویت حافظه بلاخره خوب است یا بد؟
  • مقدمه ای بر تحلیل رفتار اثر بخش در آموزش
  • دوشخصیتی در آموزش و غیره؟
  • گیمیفیکیشن(بازی سازی) در آموزش چه کاربردی دارد؟
  • کارکرد های دوبال احساس و منطق در آموزش
  • درآموزش خود تفکر سیستمی داریم؟
  • حرف مردم، ابر آفت معلمی و شاگردی!
  • درآمدی بر استعداد یابی مطلوب
  • چرا حس هدفگذاری جدید نیست؟

سایت آموزشی کیان اندیشه