وبینار اجتماع‌سازی در کسب‌وکارها و رویدادها

شروع وبینار: چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: برگزارکننده
ویدئو وبینار: در اختیار شرکت‌کنندگان قرار نمی گیرد.

چرا اجتماع‌سازی مهم است؟
همه‌ی ما با مجموعه‌ای از فعالیت‌های فروش، بازاریابی، پشتیبانی و آن چیزی را که از برندینگ تا به حال اجرا کرده‌ایم، تا حدودی آشنایی داریم. در دنیای ارزش‌محور امروز، آن فعالیت‌ها برای نگه‌داشتن کاربر/مشتری در حیطه‌ی برند ما کافی نیستند. بشر امروز خسته از فعالیت‌های برندها برای جذب آدم‌هاست. بشر می‌خواهد به جای «ابزار» پول دادن به برندها، «انسانی» باشد که برندها برای دغدغه‌ها، شخصیت و ارزش‌های انسانی وی احترام قائلند. برندهایی که با دادن این حس به انسان‌ها دلبری می‌کنند، وفادارترین کاربران/مشتریان را دارند. یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد این ارزشمندی، ساختن اجتماع‌هایی است که اعضا در آن‌ها احساس تعلق می‌کنند.


ساختن و مدیریت اجتماع به چه معناست؟
یعنی یک برند (کسب و کار، خیریه و…) عده‌ای از فعال‌ترین و علاقمندترین دنبال‌کنندگانش را در بستری گرد هم می‌آورد. در این بستر علاوه بر این که اعضا نیازهای همدیگر را برطرف و به هم کمک می‌کنند، باعث رسیدن آن برند به اهدافش نیز می‌شوند. خیلی وقت‌ها پیشرو و سازنده‌ی یک اجتماع یک فرد حقیقی است؛‌ مثل یک برنامه‌نویس که اجتماع برنامه‌نویسان شهر خودش را تشکیل می‌دهد. مدیریت این اجتماع باید همیشه از وضعیت فعلی آن اجتماع با خبر و مطمئن باشد مسیر اجتماع حفظ شده است. در یک اجتماع با کیفیت همه احساس تعلق و دوست‌داشته شدن می‌کنند. 


آیا این قسمت برای من مناسب است؟
اگر شما درگیر برگزاری رویدادی تکرارشونده هستید که با دغدغه‌ی شخصی خودتان یا نیاز محل کارتان شروع شده است، حتماً! شما یاد خواهید گرفت چرا و چطور نگاهتان را از رویداد به «اجتماع» انتقال دهید. بنابراین، ارتباط افراد را از یک گردهماییِ  هر چند وقت یک بار، به یک رابطه‌ی همیشه‌درجریان تغییر خواهید داد.

همچنین اگر هدفی دارید که برای رسیدن به آن نیاز است عده‌ای دور هم (چه آنلاین و چه آفلاین) جمع شوند، این دوره برای شما مناسب است.


مهمان این برنامه کیست؟
امیر نورالدینی اولین اجتماع‌ساز شتاب‌دهنده‌ی آواتک در ایران بود و پس از ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای خود در این حوزه، هم‌اکنون مدیر اجتماع پارادایس‌هاب است. امیر علاوه بر این، موسس تداکس امیرکبیر نیز هست و تجربه‌ی ارزشمند او در این مسیر نیز برای ما اهمیت دارد.


مخاطبان این کارگاه چه کسانی هستند؟

  • بنیان‌گذاران استارتاپ
  • برگزارکنندگان رویداد
  • مدیران مارکتینگ و برندینگ
  • موسسات آموزشی
  • شتاب‌دهنده‌ها
  • استارتاپ‌ها
  • و تمام کسانی که کسب و کار دارند

زمان برگزاری

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰​​


برای آسودگی خاطر شما عزیزان گارانتی بازگشت ۱۰۰% وجه را با اطمینان برای این دوره در نظر گرفته‌ایم.
پس از سال‌ها تحصیل، پژوهش و از همه مهمتر کار عملیاتی و تجربی در حوزه برندینگ، بر این باور هستیم که محتوایی که ارائه می‌کنیم نه تنها کاربردی بلکه اختصاصی است. برخی مطالب نیازمند کارهای عملیاتی است، شما با مطالعه هزاران کتاب در زمینه بدن‌سازی هیچگاه بدن‌ساز نخواهید شد، مگر اینکه به باشگاه بروید و وزنه بزنید، ما طی ۱۲ سال گذشته علاوه بر مطالعه و پژوهش در حوزه برندینگ، به باشگاه رفته‌ایم و حسابی وزنه زده‌ایم، اما با این حال پس از پایان دوره، به شرط آنکه تمام تمرینات را انجام داده باشید و در ۶ ساعت دوره حضور داشته باشید، در صورت عدم رضایت، می‌توانید درخواست بازگشت وجه کنید.


معیار سنجش عدم رضایت چیست، اگر فردی سو استفاده کرد چه؟
فقط وجدان و مسئولیت‌پذیری شما، عادت کرده‌ایم که در رسانه‌های اجتماعی ویدیوهایی را لایک کنیم و بگویم در فلان کشور درب مغازه باز است و فروشنده در آن حضور ندارد و افراد خودشان مبلغ را در صندوق می‌اندازند، چرا ما در ایران اینطور نباشیم؟ چرا ما نباید به شما اطمینان کنیم؟ 
هدف ما از طراحی این دوره آموزشی، ارائه خدمتی به کل کشور و ایجاد ارزشی پایدار است، باور داریم که سال‌ها برای آموزش و تجربه خودمان هزینه زمانی و مالی زیادی صرف کرده‌ایم، پس حق شماست که از این آموزش‌ها با اطمینان کامل استفاده کنید.
مدرس من کیست؟

امیر نورالدینی
  • اولین اجتماع‌ساز شتاب‌دهنده‌ی آواتک
  • مدیر اجتماع پارادایس‌هاب
  • موسس تداکس امیرکبیر
  • طراح و برگزارکننده رویداد پروداکتوری
  • بنیان‌گذار استارتاپ هَم

محمد تقی کریمی
  •  راهبر ارشد برند پارادایس هاب
  • مدیر برندینگ جشنواره تبلیغات
  • مدیر برندینگ جشنواره وب و موبایل
  • راهبر خلاق سابق شتاب‌دهنده آواتک
  • کارگردان هنری سابق شبکه PressTV
  • بنیانگذار گروه برندینگ رِی

 

سرفصل ها:

  • معنای اجتماع‌سازی
  • فرق جامعه و اجتماع
  • نمونه‌های مختلف اجتماع‌سازی در داخل و خارج از ایران
  • نحوه‌ی ساخت اجتماع
  • ابزارهای مدیریتی اجتماع
  • نکات مهم در ساخت و مدیریت اجتماع
  • چطور اجتماع‌سازی به افزایش قدرت برند کمک می‌کند
بلافاصله پس از ثبت نام، راهنمای حضور در وبینار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ایسمینار
http://e-seminar.ir
گروه برندینگ رِی