وبینار همسو سازی استراتژی مشتری و استراتژی شرکت

مدرس: دکتر فرشید عبدی
شروع وبینار: سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
پایان وبینار: سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

در این وبینار می خواهیم به چند سوال مهم پاسخ دهیم:

  • استراتژی چیست و چرا استراتژی لازم داریم؟
  • چطور مشتری را در بیانیه های رسالت و چشم انداز در نظر یگیریم؟
  • چه استراتژیهای استفاده کنیم تا از طریق مشتری گرایی رهبر بازار شویم؟
  • چرا علاوه بر محیط باید مشتری را بشناسیم؟ و چطور بخش بندی را انجام دهیم
  • چطور استراتژی شرکت و مشتری را همسو کنیم؟
  • ماتریس استراتژی سی آر ام چیست؟
  • همسو سازی استراتژی شرکت و استراتژی مشتری چه تاثیری بر عملکرد و رشد شرکت دارد؟
از کلمات استراتژی و مشتری زیاد استفاده می شوم اما ترکیب آن یعنی استراتژی مشتری چندان آشنا نیست، در حالی که یکی از فرایندهای اصلی استقرار مدیریت ارتباط با مشتری، تدوین استراتژی مشتری و همسو سازی آن با استراتژی شرکت است.

شرکت ها بدون توجه به در نظر گرفتن مشتری در استراتژی شرکت، به سرعت سراغ خرید نرم افزار می روند و از ناکارآمدی سی آر ام (CRM) اظهار نارضایتی می کنند یا برنامه ریزی استراتژیک انجام میدهند و توجهی به تاثیر جذب و وفاداری سازی مشتری و تنوع مشتریان خود ندارند. همسو کردن استراتژی شرکت و استراتژی مشتری، مهمترین کاری است که منجر به استقرار اثر بخش سی آر ام می شود و نتیجه آن روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان است.

مخاطبان وبینار:

  • مدیران عامل، مدیران فروش و بازاریابی، کارشناسان و دانشجویان علاقمند به برنامه ریزی استراتژیک  و سی آر ام (crm)

سرفصل ها:

  • تعریف استراتژی
  • بیانیه های رسالت و چشم انداز با در نظر گرفتن مشتری
  • ابزارهای تحلیل محیط
  • انواع استراتژی ها در سطح شرکت
  • شناخت و بخش بندی مشتری
  • ماتریس استراتژی سی آر ام
  • همسو سازی

نکته: پس از ثبت نام در وبینار ایمیلی شامل راهنمای حضور در وبینار و لینک ورود به وبینار برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.

دکتر فرشید عبدی
مشاور استقرار CRM،موسس شرکت مدام،عضو هیئت علمی، سخنران و پژوهشگر
مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)