وبینار رایگان داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان

مدرس: دکتر شقایق ابوالمکارم
شروع وبینار: سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
پایان وبینار: سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰

ما در عصر مشتري محوري هستيم. چشم پوشی از این موضوع كسب و كارها را در معرض خطر شكست در برابر رقبا و حذف از بازار رقابتي قرار مي‌دهد. تمرکز بر مشتریان و ايجاد يك رویکرد مشتري محور برای وفادار نمودن مشتريان و تبديل آن‌ها طرفداران شما، شاید از مهم‌ترين كارهايي مي‌باشد كه بايد در كسب و كار خود به آن بپردازيد.

از سوی دیگر کسب و کارهای مشتری محور داده ها و اطلاعات زیادی از مشتریان خود را در پایگاه داده های خود ذخیره می کنند. داده های جمعیت شناختی مربوط به مشتریان، داده های فروش، داده های بازاریابی و داده های خدمات پس از فروش به صورت گسترده ای توسط کسب و کارها در حال جمع آوری می باشند.

توجه داشته باشید که تا زمانی که داده های در دسترس از مشتریان مورد استفاده تحلیلی قرار نگیرند، هیچ ارزش و فایده ای را برای کسب و کار به همراه نخواهند داشت. این حجم عظیم از داده های مشتری که هر روزه در کسب و کارها در حال تولید می باشد را باید به اطلاعات و سپس به دانش و پس از آن به خرد و هوش و در نهایت به ارزش تبدیل نمود.

می توان از نتایج به دست آمده از تحلیل داده های مشتریان در طراحی برنامه های بازاریابی، جذب، حفظ و نگهداری مشتریان و همچنین تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری استفاده نمود.

وقت آن رسیده است که بر روی قدرت پیش گویانه داده های مشتریان خود تمرکز کنید. برای این منظور در این وبینار می خواهیم شما را با دانش داده کاوی و استفاده از آن به منظور تحلیل داده های مشتریان و استفاده از نتایج تحلیل به منظور دستیابی به فروش بیشتر آشنا کنیم.

سرفصل ها:

  • داده کاوی چیست؟
  • داده کاوی چگونه به کمک بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای مشتری محور می آید؟
  • شناخت فرآیند پیاده سازی پروژه های داده کاوی (CRISP)
  • اهمیت تشکیل پایگاه داده مشتریان و آشنایی با انواع داده های مشتریان
  • الگوریتم و تکنیک های داده کاوی (خوشه بندی- رده بندی و پیش بینی و قواعد انجمنی)
  • مروری بر اهمیت تحليل‌هاي پيش‌گويانه مشتري به منظور موفقيت در بازاريابي
  • ارائه مثال هایی کاربردی از بکارگیری مدل های پیشگویانه به منظور افزایش فروش

نکته: پس از ثبت نام در دوره ایمیلی شامل راهنمای حضور در دوره و لینک ورود به دوره برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.
 

دکتر شقایق ابوالمکارم
مشاور و مدرس داده کاوی و سابقه تدریس نرم افزار های داده کاوی و انجام پروژه های داده کاوی به مدت سه سال
مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

ویدئوی وبینار داده کاوی و افزایش فروش به مشتریان