وبینار رایگان چرا داده کاوی منجر به فروش بیشتر می شود؟

مدرس: دکتر شقایق ابوالمکارم
شروع وبینار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

مشتریان مهمترین دارایی یک سازمان هستند. به همین دلیل است که سازمان ها باید یک استراتژی واضح و روشن برای مدیریت مشتریان طراحی کرده و بکار گیرند.

می توان از نتایج به دست آمده از تحلیل داده های مشتریان در طراحی برنامه های بازاریابی، جذب، حفظ و نگهداری مشتریان، و همچنین تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری استفاده نمود.

سوال اصلی اینجاست که یک سازمان چه زمانی و چگونه قرار است از این فناوری استفاده کند؟

وقت آن رسیده است که بر روی قدرت پیش گویانه داده های مشتریان خود تمرکز کنید. برای این منظور در این وبینار می خواهیم شما را با دانش داده کاوی و استفاده از آن به منظور تحلیل داده های مشتریان و استفاده از نتایج تحلیل به منظور دستیابی به فروش بیشتر آشنا کنیم. تحلیل داده های مشتریان را نباید به بعد موکول کرد.

سرفصل ها:

  • داده کاوی چیست؟
  • چرا داده کاوی؟ لزوم استفاده از داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
  • داده کاوی چگونه به کمک بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای مشتری محور می آید؟
  • شناخت فرآیند پیاده سازی پروژه های داده کاوی (CRISP)
  • اهمیت تشکیل پایگاه داده مشتریان و آشنایی با انواع داده های مشتریان
  • الگوریتم و تکنیک های داده کاوی (خوشه بندی- رده بندی و پیش بینی و قواعد انجمنی)
  • مروری بر اهمیت تحليل‌هاي پيش‌گويانه مشتري به منظور موفقيت در بازاريابي
  • ارائه مثال هایی کاربردی از بکارگیری مدل های پیشگویانه به منظور افزایش فروش
  • شناخت فرآیند پیاده سازی پروژه های داده کاوی
  • لزوم تشکیل پایگاه داده مشتریان
  • انواع داده های مشتریان
  • چالش های موجود در داده های مشتری و کیفیت داده های جمع آوری شده
  • معرفی ابزارها و تکنیک های داده کاوی به منظور تحلیل داده های مشتریان
  • ارائه مثال هایی کاربردی از بکارگیری مدل های پیشگویانه به منظور افزایش فروش

نکته: پس از ثبت نام در وبینار ایمیلی شامل راهنمای حضور در وبینار و لینک ورود به وبینار برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.

دکتر شقایق ابوالمکارم
مشاور و مدرس داده کاوی
مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

ویدئوی وبینار چرا داده کاوی منجر به فروش بیشتر می شود؟