دوره آنلاین چه کسی مشتری مرا دزدید؟

مدرس: دکتر فرشید عبدی
شروع وبینار: یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
پایان وبینار: یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰

استراتژی های مشتری آفرینی و حفظ وفاداری مشتریان

  • چه کسی مشتری شما را دزدید؟و چرا؟
  • چطور می توانیم جلوی ریزش مشتریان را بگیریم؟
  • چرا وفادارسازی مشتری از جذب مشتری مهم تر است؟
  • چه کنیم تا مشتریان جذب کنیم و بعد آن ها را حفظ کنیم؟
  • آیا واقعاً مشتریان وفادار می توانند ده برابر بیشتر بخرند؟
در دوران بحران و شرایط بد اقتصادی، حفظ مشتری و افزایش خرید توسط مشتریان اهمیت زیادی دارد. جایی که نقاط قوت تبدیل نقاط ضعف می شود و دنیا عوض می شود و ما عوض نمی شویم.

خودمان را می بینیم و از بیرون غافل هستیم. از دیدگاه مشتری مسائل را نمی بنیم و باورهای غلط درباره او داریم. نیازهای مشتری نمی شناسیم و بر محصولمان تکیه کرده ایم. کسی مشتریان ما را می دزدد یا خودمان سبب آن هستیم.

هاروی تامپسون، مدیر بخش جهانی IBM سال ها با این موضوع روبرو بوده است و مدیریتش باعث شده تا IBM به یک شرکت مشتری محور تبدیل شود. طی سال های بعد او به دهها شرکت مشهور در اروپا،آمریکا و اسیا یاد داد چطور مشتری گرا شوند و یاد گرفت چطور باید جلوی ریزش مشتری را گرفت. نتیجه ی این سالهای طولانی مشاوره تیدیل به کتاب ارزشمند و پر فروش «چه کسی مشتری مرا دزدید؟» شد.

مخاطبان وبینار

  • مدیرانی که می خواهند از دید مشتری سازمان خود را بنگرند و سودآوری پایدار داشته باشند.
  • کسانی که مالک، مدیر عامل و مدیر ارشد یک شرکت هستند و می خواهند مانع ریزش مشتریان شوندو مشتریان وفاداری داشته باشند.
  • کسانی که اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد MBA یا مدیریت هستند و در آینده می خواهند مدیر عامل سازمانهایی باشند که مشتریان وفادار دارند.


هدیه ویژه برای ثبت نامی ها؟

ارسال یک نسخه از کتاب «چه کسی مشتری مرا دزدید؟» با امضای مترجم برای هریک از شرکت کنندگان

سرفصل ها:

  • دلایل فوریت توجه به ریزش مشتری
  • تبدیل نقاط قوت به ضعف و تطابق با تغییرات
  • درک وفاداری و نیازهای مشتریان
  • فرصتها و ریسکهای مشتری و شرکت
  • ایجاد تجربه موفق در مشتری
این دوره آنلاین 12 ساعته است و در تاریخ های 20 و27 آبان  و 11 و 18 آذر از ساعت 19 تا 22 برگزار می شود.
نکته: پس از ثبت نام در دوره ایمیلی شامل راهنمای حضور و لینک ورود به دوره برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.

دکتر فرشید عبدی
مشاور استقرار CRM،موسس شرکت مدام،عضو هیئت علمی، سخنران و پژوهشگر
مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)