دوره آنلاین زنجیره ارزش مدیریت ارتباط با مشتری

شروع وبینار: دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: ایسمینار
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

چطور در شرایط رقابت و رکود به کمک سی آر ام (CRM) نه تنها مانع از دست رفتن مشتریان شویم، بلکه مشتریان رقبا را جذب کنیم؟ هدف هر کسب و کاری، مشتری است. اگر مشتری نباشد نه سود آوری وجود دارد و نه بقا و نه رشد!

دانش مدیریت ارتباط با مشتری، پاسخی است به نیازهای در حال رشد کسب و کارها برای جذب و حفظ مشتری. دیگر تکیه به روش های سنتی بازار یابی و فروش چاره ساز نیست و شرکت ها و حتی کسب و کارهای فردی هم متوجه این موضوع شده اند. مشتریان حق انتخاب دارند. آگاه شده اند و به راحتی می توانند تامین کننده ی دیگری را پیدا کنند، شما را هک کنند و بنا براین به شما را به راحتی ترک می کنند....

  • چه باید کرد؟
  • نباید مشتریان را شناخت؟
  • نباید بر اساس نیازهای آنها، سلایق در حال تغییر آن ها؛ کالاها و خدمات و مهمتر از همه فرایندها را "سفارشی" و مشتری محور کرد؟
  • مشتری را باید جذب کنیم؟چطور و از کجا؟
  • چطور باید وفاداری بوجود آوریم؟ اعتماد؟ تعهد؟
  • چطور مقاوم به هک شویم؟
  • با اطلاعات مشتری باید چه کنیم؟
  • چه اطلاعاتی باید از آنها بگیریم و ثبت کنیم؟ و بعد با این اطلاعات چه پیشنهادها و بهبودهایی انجام دهیم؟
90% پروژه های سی آر ام (پروژه های CRM) شکست می خورند چرا؟ سی آر ام (CRM) مشکلی ندارد. مشکل در دانش، برنامه ریزی، استقرار CRM و به خصوص افراد درگیر کار است؟ قبل از شروع، جلوی شکست را بگیرید.

نرم افزار سی آر ام (نرم افزارCRM) چیست؟ چه فرقی با سر رسید و دفترچه تلفن و اکسل دارد؟ نرم افزارCRM چه کمکی به ما می کند؟ و قبل از خرید نرم افزارCRM باید چه کرد؟ چه نوع نرم افزارCRM برای کار ما مناسب است؟

کسب و کار مشتری گرا، سود آور و پر عمر است، در کودکی ازبین نمی میرد و دوران پختگی را پشت سر می گذارد و می ماند و باید بماند. با شناخت اصول مدیریت ارتباط با مشتری بمانید و رشد کنید.

مخاطبان دوره:

  • مدیرانی مشتریانشان هک شده اند!
  • مدیرانی که با کاهش مشتری مواجه شده اند و روشهای معمول فروش و بازار یابی را امتحان کرده اند و پاسخی نگرفته اند.
  • کارشناسانی که می خواهند در بخشهای فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یابا نرم افزارهای سی آر ام (نرم افزار های CRM) کار کنند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام (CRM) آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام (CRM) انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند.
این دوره 12 ساعته در 4 جلسه 3 ساعته برگزار می شود:
تاریخ شروع دوره 17 دی با ارائه مدرک معتبر
در  4 هفته متوالی در تاریخ های 17و24 دی و 1 و8 بهمن می باشد.

 

سرفصل‌ها:

مبانی CRM:

  • تعاریف
  • علل نیاز
  • انواع
  • مدلهای استقرار
  • تاثیرات سازمانی
  • مزایا
  • اعتماد و تعهد
  • شبکه های اجتماعی

استراتژی و شناخت مشتری:
  • بخش بندی
  • پروفایل مشتری
  • ارزش طول عمر مشتری
  • روشهای پیش بینی
  • ابزارهای تحلیلی برنامه ریزی استراتژیک

فرایندهای جذب و حفظ و توسعه مشتری:
  • برنامه جذب مشتری
  • KPI
  • برنامه وفاداری
  • توسعه مشتری
  • ارزیابی عملکرد
طراحی پیشنهاد ارزش:
  • منابع ارزش
  • 4p/7p
  • سفارشی سازی
  • تجربه مشتری
شناخت و انتخاب نرم افزار:
  • انواع نرم افزارها
  • شناخت سخت افزار
  • تهیهRFP
  • بانکهای اطلاعاتی
  • کانالها
شاخصها و استقرار:
  • ریزش مشتری و تحلیل آن
  • سهم بودجه
  • تحلیل ارزش طول عمر
  • برنامه ریزی و کنترل پروژه استقرار

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

ویدئوی جلسه اول دوره آنلاین زنجیره ارزش CRM

ویدئوی جلسه دوم دوره آنلاین زنجیره ارزش CRM

ویدئوی جلسه سوم دوره آنلاین زنجیره ارزش CRM

ویدئوی جلسه چهارم دوره آنلاین زنجیره ارزش CRM