دوره آنلاین زنجیره ارزش مدیریت ارتباط با مشتری

شروع وبینار: دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۰
مسئولیت کیفیت محتوا: برگزارکننده
مسئولیت پشتیبانی: ایسمینار
ویدئو وبینار: برای شرکت‌کنندگان در پنل کاربری قرار می گیرد.

چطور در شرایط رقابت و رکود به کمک سی آر ام (CRM) نه تنها مانع از دست رفتن مشتریان شویم، بلکه مشتریان رقبا را جذب کنیم؟ هدف هر کسب و کاری، مشتری است. اگر مشتری نباشد نه سود آوری وجود دارد و نه بقا و نه رشد!

دانش مدیریت ارتباط با مشتری، پاسخی است به نیازهای در حال رشد کسب و کارها برای جذب و حفظ مشتری. دیگر تکیه به روش های سنتی بازار یابی و فروش چاره ساز نیست و شرکت ها و حتی کسب و کارهای فردی هم متوجه این موضوع شده اند. مشتریان حق انتخاب دارند. آگاه شده اند و به راحتی می توانند تامین کننده ی دیگری را پیدا کنند، شما را هک کنند و بنا براین به شما را به راحتی ترک می کنند....

  • چه باید کرد؟
  • نباید مشتریان را شناخت؟
  • نباید بر اساس نیازهای آنها، سلایق در حال تغییر آن ها؛ کالاها و خدمات و مهمتر از همه فرایندها را "سفارشی" و مشتری محور کرد؟
  • مشتری را باید جذب کنیم؟چطور و از کجا؟
  • چطور باید وفاداری بوجود آوریم؟ اعتماد؟ تعهد؟
  • چطور مقاوم به هک شویم؟
  • با اطلاعات مشتری باید چه کنیم؟
  • چه اطلاعاتی باید از آنها بگیریم و ثبت کنیم؟ و بعد با این اطلاعات چه پیشنهادها و بهبودهایی انجام دهیم؟
90% پروژه های سی آر ام (پروژه های CRM) شکست می خورند چرا؟ سی آر ام (CRM) مشکلی ندارد. مشکل در دانش، برنامه ریزی، استقرار CRM و به خصوص افراد درگیر کار است؟ قبل از شروع، جلوی شکست را بگیرید.

نرم افزار سی آر ام (نرم افزارCRM) چیست؟ چه فرقی با سر رسید و دفترچه تلفن و اکسل دارد؟ نرم افزارCRM چه کمکی به ما می کند؟ و قبل از خرید نرم افزارCRM باید چه کرد؟ چه نوع نرم افزارCRM برای کار ما مناسب است؟

کسب و کار مشتری گرا، سود آور و پر عمر است، در کودکی ازبین نمی میرد و دوران پختگی را پشت سر می گذارد و می ماند و باید بماند. با شناخت اصول مدیریت ارتباط با مشتری بمانید و رشد کنید.

مخاطبان دوره:

  • مدیرانی مشتریانشان هک شده اند!
  • مدیرانی که با کاهش مشتری مواجه شده اند و روشهای معمول فروش و بازار یابی را امتحان کرده اند و پاسخی نگرفته اند.
  • کارشناسانی که می خواهند در بخشهای فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یابا نرم افزارهای سی آر ام (نرم افزار های CRM) کار کنند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام (CRM) آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام (CRM) انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند.
این دوره 12 ساعته در 4 جلسه 3 ساعته برگزار می شود:
تاریخ شروع دوره 3 دی
در  4 هفته متوالی در تاریخ های 3و 10 و17و24 دی می باشد.

 

سرفصل ها:

مبانی CRM:

  • تعاریف
  • علل نیاز
  • انواع
  • مدلهای استقرار
  • تاثیرات سازمانی
  • مزایا
  • اعتماد و تعهد
  • شبکه های اجتماعی

استراتژی و شناخت مشتری:
  • بخش بندی
  • پروفایل مشتری
  • ارزش طول عمر مشتری
  • روشهای پیش بینی
  • ابزارهای تحلیلی برنامه ریزی استراتژیک

فرایندهای جذب و حفظ و توسعه مشتری:
  • برنامه جذب مشتری
  • KPI
  • برنامه وفاداری
  • توسعه مشتری
  • ارزیابی عملکرد
طراحی پیشنهاد ارزش:
  • منابع ارزش
  • 4p/7p
  • سفارشی سازی
  • تجربه مشتری
شناخت و انتخاب نرم افزار:
  • انواع نرم افزارها
  • شناخت سخت افزار
  • تهیهRFP
  • بانکهای اطلاعاتی
  • کانالها
شاخصها و استقرار:
  • ریزش مشتری و تحلیل آن
  • سهم بودجه
  • تحلیل ارزش طول عمر
  • برنامه ریزی و کنترل پروژه استقرار

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)