دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت CRM

مدرس: مهندس رامتین مهدیقلی
شروع وبینار: سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
پایان وبینار: سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰

دوره آنلاین آموزش مقدماتی کار با نرم افزار مایکروسافت  Microsoft Dynamics CRM
آموزش نرم افزار مایکروسافت CRM به مدیران و کارکنان سازمان این امکان را می دهد که با آشنایی و تسلط بیشتری از این نرم افزار استفاده نموده و در حوزه‌های بازاریابی، فروش و خدمات با در اختیار داشتن اطلاعاتی جامع در مورد مشتریان، تصمیمات و اقدامات مناسبی را اتخاذ نمایند.

آموزش نرم افزار مایکروسافت سی ار ام (Microsoft Dynamics CRM) ابزاری مناسب برای سازمان ها و شرکت ها:

با استفاده از نرم افزار ماکروسافت سی ار ام ( Microsoft Dynamics CRM) اطلاعات مشتریان یا مخاطبان سازمان، به صورت کامل و یکپارچه در اختیار قرار میگیرد.

برای داشتن یک سازمان مشتری مدار، نیازمند داشتن دید 360 درجه از اطلاعات مخاطبان یا مشتریان است تا بتوان حداکثر رضایت را تأمین کرد و این مهم فقط از طریق ابزاری قدرتمند و انعطاف پذیر مانند Microsoft Dynamics CRM امکان پذیر است.

نرم افزار Microsoft Dynamics CRM با زیرساختی بسیار منعطف، توانایی تطبیق با نیازمندی های تمامی سازمان ها یا شرکت ها را داشته و میتواند خود را با خواسته های آنها همسان سازد.

با قابلیت های بسیار مفید و قدرتمند مدیریتی که در این نرم افزار وجود دارد، در بنگاه های اقتصادی با کاهش هزینه ها تا سرحد ممکن، بازگشت سرمایه تسریع خواهد شد.

برای تأمین نیاز بخش های داخلی یک شرکت کوچک یا سازمان های بسیار بزرگ و حتی مراکز بین المللی، باید عملکردی یکپارچه و تحت کنترل داشت که این ابزار به همین منظور پیشنهاد می شود.

نرم افزار CRM (سی آر ام ) Microsoft Dynamics CRM به تمامی سازمان ها در موارد زیر کمک می کند:

  • دستیابی به دید 360 درجه از اطلاعات مشتریان یا مخاطبان
  • دستیابی به اطلاعات مطمئن جهت قضاوت در مورد همکاران فعال و غیرفعال
  • سازگاری و انطباق سریع با تغییرات ایجاد شده در ساختار گردش فرآیندهای تجاری یا اداری
  • پایش لحظه به لحظه و دقیق پروژه های در دست اقدام و افزایش دقت در تحویل پروژه ها
  • اطمینان از ارائه خدمات مؤثر و یکنواخت به مخاطبان
  • افزایش موفقیت در فروش یا ارائه خدمات
  • امکان اتخاذ تصمیمات سریع و آگاهانه
  • آگاهی از نحوه رفتار و عادات مشتریان یا مخاطبان
  • امنیت اطلاعات مشتریان یا مخاطبان
  • خودکارسازی فرآیندهای تجاری و اداری
با قابلیت های بسیار مفید و قدرتمند مدیریتی که در این نرم افزار وجود دارد، در بنگاه های اقتصادی با کاهش هزینه ها تا سرحد ممکن، بازگشت سرمایه تسریع خواهد شد. برای تأمین نیاز بخش های داخلی یک شرکت کوچک یا سازمان های بسیار بزرگ و حتی مراکز بین المللی، باید عملکردی یکپارچه و تحت کنترل داشت که این ابزار به همین منظور پیشنهاد می شود.

مخاطبان وبینار:

  • کارشناسانی که می خواهند در بخش های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یا با نرم افزارهای سی آر ام کار کنند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند.
تاریخ شروع دوره 29 آبان 
در  6 هفته متوالی در تاریخ های 29 آبان، 6 و 13و 20 و24 آذر و آخرین جلسه دوره 4 دی می باشد.

سرفصل ها:

  •  29 آبان جلسه 1: معرفی نرم افزارو مدیریت مخاطبین و فعالیت ها
  • 6 آذر جلسه2: مدیریت محصولات و رویه فروش
  • 13 آذر جلسه 3: مدیریت اهداف فروش و بازاریابی
  • 20 آذرجلسه 4: مدیریت پرونده ها و قراردادها
  • 24 آذر جلسه 5: مدیریت منابع و خدمات و مدیریت دانش
  • 4 دی جلسه 6: راهبری شخصی (ایجاد نمودارها ، داشبوردها ،گزارشات و نماهای شخصی)

نکته: پس از ثبت نام در دوره ایمیلی شامل راهنمای حضور و لینک ورود به دوره برای شما ارسال خواهد شد. ممکن است این ایمیل در پوشه Promotions یا Spam باشد.

مهندس رامتین مهدیقلی
مدرس، مجری و مشاور پیاده سازی Microsoft Dynamics CRM
مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)