برگزاری مجدد دومین دوره ی آنلاین داده‌كاوي كاربردي و تحليل اطلاعات مشتريان

شروع وبینار: سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
پایان وبینار: پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
مسئول محتوا:
برگزارکننده
مسئول پشتیبانی:
برگزارکننده
ویدئو وبینار:
دارد

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام)

دوره ی انلاین داده‌كاوي كاربردي و تحليل اطلاعات مشتريان

 

............................................ 

خودتان داده‌هاي مشتريان خود را تحليل كنيد...

مشتری محور بودن بدون تحلیل اطلاعات مشتریان و بدون استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان امکان پذیر نمی‌باشد.

چه اتفاقی افتاده است که نیاز داریم در مدیریت ارتباط با مشتریان خود از روش‌های داده‌کاوی و تحلیل داده‌های مشتریان استفاده کنیم؟

اامروزه بسیاری از کسب و کارها داده‌های مشتریان خود را جمع آوری می‌کنند و با حجم زیادی از داده‌های مشتریان مواجه هستند. اما بايد توجه داشت كه تنها با جمع‌آوري حجم زياد از داده‌هاي مشتري نمي‌توان به ارزش و سود قابل توجه در كسب و كار رسيد. از طرفی امکان تحلیل این حجم از داده‌ها و اطلاعات به صورت دستی براي سازمان‌ها امکان پذیر نمی‌باشد و آنچه که ضرورت پیدا می‌کند فراگیری روش‌های تحلیل داده با استفاده از ابزارهای مناسب و ایجاد توان تحلیل داده‌های مشتریان در شرکت‌های مشتری محور می‌باشد. از ابزارهای متداول تحلیل داده ها می توان به استفاده از تکنیک ها و الگوریتم های داده کاوی اشاره نمود.

نرم افزار رپیدماینر یک نرم افزار کاربردی بوده که نیاز به کد نویسی نداشته و برای افرادی که میخواهند در مدت کوتاهی با یکی از ابزارهای مهم داده کاوی آشنا شوند و به تحلیل داده های مشتریان خود بپردازند مناسب خواهد بود. در این دوره که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد شما را با فرآیند اجرای پروژه داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان در نرم افزار رپیدماینر آشنا خواهیم کرد.

............................................

اين دوره براي چه كساني مفيد است؟

• برای افرادی که میخواهند در مدت کوتاهی با یکی از ابزارهای مهم داده کاوی آشنا شوند و به تحلیل داده های مشتریان خود بپردازند

• این دوره مناسب مدیران فروش و بازاریابی است که داده‌های مشتریان را در اختیار دارند و قصد استفاده تحلیلی از این داده‌ها را دارند.

• کارشناسانی که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت می‌کنند و با داده‌های مشتریان سر و کار دارند و قصد یادگیری روش‌های تحلیل داده‌های مشتریان را دارند.

• دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می‌خواهند با دانش روز داده‌کاوی کاربردی به عنوان بخشی از از آماده‌سازی خود برای یافتن شغل در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شوند.

............................................

نرم افزار مورد استفاده در دوره

رپید ماینر

............................................

اطلاعات دوره داده کاوی

زمان دوره

9 ساعت ( 3 جلسه 3 ساعته )

شروع دوره 6  فروردین 1398

یک شنبه هاساعت 19 الی 22

محل تشکیل کلاس ها

به صورت انلاین برگزار می شود

مدرک دوره:

گواهی نامه ی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری

هزینه دوره:

350 هزار تومان

............................................

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

88929919_021

WWW.MODAMCRM.COM

سرفصل ها:

مباحثی که در  دوره داده کاوی مطرح می شود.

جلسه اول در ارتباط با موضوعات زیر با شما صحبت خواهیم کرد:

  • مقدمه ای کوتاه بر داده کاوی و کاربرد آن در مدیریت ارتباط با مشتری
  • توضیح دانلود و نصب نرم افزار، آشنایی با محیط نرم افزار، ورود داده ها به نرم افزار
  • درک اولیه از داده¬های مشتریان (شناخت انواع متغیرها)
  • مصورسازی داده¬های مشتریان در نرم افزار
  • پاکسازی داده¬های مشتریان (مدیریت داده¬های پرت، مدیریت داده¬های از دست رفته، حذف رکوردهای تکراری)
  • پیش پردازش داده های مشتریان (یکپارچه سازی داده¬ها، تجمیع داده¬ها)
  • ادامه مباحث مربوط به پیش پردازش داده های مشتریان (، نمونه¬گیری، کاهش ابعاد، انتخاب زیرمجموعه¬ای از ویژگی¬ها)
  • آشنایی با اپراتورهای رده بندی و پیش بینی در نرم افزار رپیدماینر (درخت های تصمیم، شبکه های عصبی، نیوبیز، کا-نزدیکترین همسایگی، ماشین های بردار پشتیبان) و ارائه مثال در نرم افزار
  • معرفی اپراتورهای مختلف خوشه بندی در نرم افزار رپیدماینر.
  • ارائه مثال کاربردی از بخش بندی مشتریان با استفاده از الگوریتم های خوشه بندی و مدل RFM و توسعه مدل RFM در نرم افزار
  • معرفی اپراتورهای های قواعد انجمنی
  • ارائه مثال در خصوص قواعد انجمنی در نرم افزار
  • مرور مباحث منتخب از جلسات گذشته
نکته: پس از ثبت نام، راهنمای حضور در وبینار به ایمیل شما ارسال خواهد شد. ممکن است ایمیل در پوشه اسپم یا پروموشن ایمیل تان باشد.

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)