وبینار رایگان مدل دلتا، رویکردی نوین در مدیریت استراتژیک

مدرس: مانوئل اوهانجانیانس
شروع وبینار: پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰
پایان وبینار: پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۵



یکی از جدیدترین رویکردها و مدلهای که در حوزه مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سالهای اخیر مطرح شده است، مدل دلتا است. این مدل در سال 2010 طی انتشار کتابی با عنوان «مدل دلتا؛ بازآفرینی استراتژی کسب و کار» توسط آرنولدو سی. هکس منتشر و معرفی شد. مدل دلتا، مدلی نوین و کاربردی در غرصه استراتژی کسب و کار است که ببا تاکید کامل بر مشتری و محوریت قرار دادن آن، تمام مراحل تدوین تا اجرا حتی ارزیابی استراتژی را به عهده می گیرد.

آنچه باعث شده این مدل از سوی جوامع علمی و حتی تجاری در زمره مدل‌های کارآمد و تحسین برآنگیز حوزه مدیریت استراتژیک قرار گیرد و توجه اندیشمندان را خود معطوف ساز، تدوین موقیت های استراتژیک هشته گانه ای است که با گشودن افق های فکری جدید، مسئولیت تحقق کامل مراحل استراتژی (طراحی تا اجرا) را بر عهده می گیرد.

بررسی تطبیقی میان مدلهای رایج عرصه استراتژی و ارائه مورد کاوی های متعدد، این مدل را به مدلی جامع و کاربردی تبدیل نموده، از این رو راهکارهای بدیع آن نه تنها مورد اقبال دانشگاهیان، بلکه پاسخگوی نیازهای فعالان گشتره اقتصاد و تجارت نیز می باشد.

سرفصل ها:

  •     ادبیات تغییر و باز تعریف استراتژی کسب و کار
  •     ضرورت باز آفرینی استراتژی
  •     نمایی از مدل دلتا
  •     معرفی گزینه های استراتژیک مدل دلتا
  •     معرفی موقعیت های هشتگانه مدل دلتا
  •     وظایف استراتژیک مدل دلتا
  •     اصول ده گانه هکس

 

مانوئل اوهانجانیانس
موسس ایسمینار و مشاور توسعه استارتاپها
ایسمینار
http://e-seminar.ir