• Telegram
ایـ سمینار | اولین رسانه تخصصی وبینار و رویدادهای آنلاین در ایران

logo-samandehi

اعتبار برند در تله توسعه محصول

وقتی پگاه قهوه تولید می‌کند.

گفتگوی بهروز لطفیان سخنران وبینار جایگاه سازی برند با فرصت امروز

نوشیدنی گرم همواره مورد پذیرش طبقه بالای جامعه بوده و در چند سال گذشته نیز این طبقه اجتماعی توجه ویژه‌ای به نوشیدنی قهوه داشته است. مطالعاتی که انجام‌شده نشان می‌دهد مصرف قهوه در حاشیه شهرها کمتر است و هرچه از مرکز شهرها دور می‌شویم مصرف قهوه نیز کاهش پیدا می‌کند.

آنچه باید پیش از عرضه عمومی شرکت انجام دهید

عمومی سازی اغلب پیچیدگی و چالش هایی دارد، اما فرآیند آن چندان دشوار نیست. مهم این است که کار زودتر شروع شود (در حالت ایده آل 18 ماه)، همچنین گردآوری فرآیندها و عملکردهای اصلی کسب و کار که برای یک عرضه اولیه موفق و گزارشگری سال اول بسیار مهم و حیاتی هستند.
اگر این مرحله به درستی انجام شد، می توانید از رعایت اصول اطمینان حاصل کنید، دوباره کاری های پرهزینه را به حداقل برسانید و مدیریت مالی را قادر سازید که یک شریک تجاری استراتژیک ،به ویژه در طول سال اول حیاتی برای یک شرکت سهامی عام، باشد.

چگونه در بازار جایگاه سازی قوی برند ایجاد کنیم؟

به عبارت ساده، جایگاه سازی برند فرآیند تثبیت موقعیت برند در ذهن مشتری می باشد. همچنین جایگاه سازی برند به عنوان استراتژی جایگاه سازی، استراتژی برند یا عبارت جایگاه سازی برند نامیده می شود.


همانطور که در کتاب پرفروش " جایگاه سازی: نبرد برای ذهن شما" نوشته ریس و تروت بیان شده است، ایده، شناسایی و تلاش برای تصاحب مالکیت بازاریابی گوشه (niche marketing) برای برند، محصول، یا خدمتی است که از استراتژی های متفاوتی مانند قیمت گذاری، تبلیغات، توزیع، بسته بندی، و رقابت استفاه می کنند. هدف، ایجاد یک تاثیر منحصربفرد در ذهن مشتری است بنابراین مشتری با ویژگی خاص و مطلوبی از برند همراه می شود که با بقیه بازار متمایز است.
ریس و تروت جایگاه سازی را به عنوان یک سیستم سازمان یافته برای دریافت پنجره ای در ذهن مشتریان تعیبر کرده اند. این عنوان براساس مفهوم «ارتباط تنها می تواند در زمان مناسب و تحت شرایط مناسب صورت گیرد» بیان شده است.

نمونه هایی از استراتژی جایگاه سازی برند

"برند، مایه حیات کسب و کار است"؛ این عبارت اعلان کننده هویت و ارزش های شرکت می باشد. با استفاده از استراتژی صحیح جایگاه سازی برند ، برندسازی تاثیر ماندگاری ایجاد می کند که امکان تعامل با شرکت در سطح عاطفی و شخصی را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. همچنین برندسازی قوی آگاهی از شرکت و محصولات یا خدمات را افزایش می دهد. برای ایجاد این سطح از آگاهی، شما با استفاده از یکی از استراتژی های جایگاه سازی می توانید برند خود را تقویت کنید.

Homeوبلاگ برگشت به بالا
RizVN Login

تنظیمات قالب سایت


یکی از رنگ های دلخواه زیر را انتخاب نمایید

Body


رنگ پس زمینه

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

بخش بالایی


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

هدر


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

منوی اصلی


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

اسلاید شو


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

اسکرولر


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

فریم اصلی


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

بخش زیرین اسکرولر


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

بخش زیرین اسکرولر


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

منوی زیرین


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

بخش پایینی


رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه

رنگ پس زمینه

عنوان افزونه ها

رنگ نوشته

رنگ لینک ها

تصویر پس زمینه