كارگاه آنلاین تبلیغات خلاق (پیشرفته)

مدرس: حمید محمدی پور
شروع وبینار: سه‌شنبه 30 تیر ساعت 20:00
پایان وبینار: شنبه 10 مرداد ساعت 20:00

ایده، بن مایه اصلی ایجاد یک مفهوم تازه است. مهمتر از اینکه این ایده از کجا به ذهن رسیده است، شیوه کاربردی سازی آن ایده است. بنابراین آشنایی با استراتژی ها و تکنیک های تفکر خلاق می تواند در این فرآیند بسیار مفید باشد. فرآیند تفکر خلاق در تبلیغات از ایده یابی تا پرورش ایده و اجرای آن را در بر می گیرد. اجرای خلاقانه در تبلیغات می تواند هم در انتخاب کانال تبلیغاتی به شکل خلاقانه انجام بپذیرد و هم در اجرای خلاق کار گرافیکی تبلیغ و استفاده از متون و شعارهای خلاقانه.

در این کارگاه آنلاین، ضمن تشریح مفاهیم فوق با پیش بری نمونه های موردی، کلیه مفاهیم به صورت عملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همچنین برای تثبیت بهتر موضوع، نمونه هایی گوناگون از تبلیغات خلاق موفق به صورت فیلم و تصویر به نمایش گذاشته خواهد شد و به سبب برگزاری کارگاه به شکل تعاملی، از نظرات شرکت کنندگان در برگزاری دوره نیز بهره گرفته خواهد شد.

 

 مخاطبان وبینار:

  •     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدمات
  •     کارشناسان تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی
  •     مدیران و کارشناسان واحدهای گوناگون آژانس های تبلیغاتی
  •     دانشجویان، فعالان و علاقمندان به مباحث نوین در زمینه تبلیغات و بازاریابی

 

  • تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان
  • اهداف فرآیند تبلیغات
  • انواع کانال های تبلیغاتی
  • خلق عناصر بصری برند به شکل خلاق
  • روان شناسی رنگ در تبلیغات
  • تصویرسازی خلاقانه در تبلیغات
  • پرورش متن و شعار خلاقانه
  • تکنیک های خلاقیت در تبلیغات
  • بررسی نمونه های موفق داخلی و خارجی
  • پخش فیلم و تمرینات عملی
  • تشریح یک نمونه واقعی (ویژه پکیج طلایی)

حمید محمدی پور
مشاور و مدرس در حوزه تبلیغات، فروش و توسعه مهارت های بازاریابی
ایسمینار
http://e-seminar.ir