کارگاه آموزشی آنلاین راه اندازی باشگاه مشتریان (پیشرفته)

مدرس: حمید محمدی پور
شروع وبینار: شنبه 2 اسفند ساعت 19:30
پایان وبینار: پنجشنبه 7 اسفند ساعت 19:30



یکی از مهم ترین اصول مشتری در عصر حاضر تلاش در جهت حفظ مشتریان کنونی است. بدین منظور سازمانها استراتژی های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند.

تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان در باشگاه، علاوه بر ارائه خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد.

بعد از برگزاری موفقیت آمیز وبینار راه اندازی باشگاه مشتریان (مقدمه) و درخواست بسیار زیاد کاربران در وبینار فوق برای برنامه ریزی و برگزاری دوره جامع و پیشرفته با همین عنوان، لذا تصمیم بر برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین راه اندازی باشگاه مشتریان (پیشرفته) گرفته شد.

 

  •     تشریح گام های طراحی باشگاه
  •     نوشتن سناریوی باشگاه
  •     بخش بندی، رفتار شناسی و جذب اعضای باشگاه
  •     فروش ارتقایی و جانبی در باشگاه
  •     شبکه سازی توسط اعضای باشگاه
  •     کاریرد داده کاوی در باشگاه مشتریان
  •     ابزارهای مورد نیاز راه اندازی باشگاه
  •     بررسی کامل نمونه های واقعی داخلی و خارجی بصورت کامل

 

حمید محمدی پور
مشاور و مدرس در حوزه تبلیغات، فروش و توسعه مهارت های بازاریابی