وبینار چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟

مدرس: عطاءاله هرندی
شروع وبینار: چهارشنبه 12 آذر ساعت 20:30
پایان وبینار: چهارشنبه 12 آذر ساعت 22:00

تا به حال در پیرامون خود، مديران نالايقي را ديده اید که نردبان و پله¬هاي ترقي را طي کرده¬ در حالي که افراد شايسته ناديده گرفته شده اند. بروز چنين رفتاری در سازمان ها چه دلایلی می تواند داشته باشد؟

    آیا تا به حال به فکر پیشبرد شخصی خود بوده اید؟
    آیا تاکنون به اهیمت ساخت تصویر ذهنی مناسب از خود در ذهن دیگران فکر کرده اید؟
    آیا تا کنون متوجه نرخ کند پیشرفت شغلی خود شده اید؟
    آیا می دانید چه عواملی سبب موفقیت شغلی و پیشبرد شخصی شما می گردد؟
    آیا می دانید چه عواملی سبب بهبود تصویر ذهنی دیگران از شما می شود؟
    آیا می دانید چه عواملی سبب لطمه وارد نمودن به تصویر ذهنی دیگران از شما می شود؟
    آیامی دانید برای هر بازاریابی و فروشی می بایست در ابتدا خود را بازاریابی نمایید؟
    آیا می دانید چگونه می توان خود را بازاریابی نمود؟

بسياري از مديران به منظور انجام دادن امور محوله بر توانايي هاي خود تمرکز مي کنند در حالي که به ارتقاي شخصي خود به عنوان افرادی ارزشمند براي سازمان توجه نمي نمايند. در واقع آنان اهميت کمي براي موفقيت سازماني قائل هستند. تصوير ذهني موجود نسبت به آنان متشکل از تفاسير متعدد و مختلفي است که در موردشان ارائه مي گردد.

تصوير ذهني صحيح، نسبت به فرد تنها منعکس کننده شخصيت وي نيست. مديران موفق تصوير ذهني خود را به گونه اي مناسب ايجاد و متناسب با جايگاه و فرهنگ سازماني انطباق مي دهند. آنان مي دانند که تصوير ذهني موجود در مورد آنها مهمترين عنصر براي ارزيابي ديگران  نسبت به عملکردشان می باشد. مدیران موفق آموخته اند که بايد به صورت روزانه مسائل مربوط به ساخت يک تصوير ذهني مناسب را رعايت نمايند. پيشبرد شخصي تابعي از احترام مديران نسبت به جايگاه خود در سازمان است. کتاب حاضر در بر گيرنده رهنمودهاي مفيدي درباره نحوه پيشبرد شخصي، به ويژه درباره ايجاد و مديريت تصوير ذهني مناسب به منظور دستيابي به موفقيت مي باشد.

اولین وظیفه بازاریابان و فروشندگان حرفه ای، چگونگی بازاریابی خودشان به مخاطبان گوناگون است. راستی و درستی، خلوص نیت، رفتار درست، شخصیت، اصالت، قابلیت، صلاحیت و مهارت های فروش، مسئولیت پذیری و پاسخ گویی به نیازها و نیازمندان، مجموعه ای از خصوصیات و خصلت هایی هستند که لازم است به خوبی عرضه شوند تا مشتریان و مخاطبان آن ها را ارزیابی نمایند

 

  •     تصویر شخصی: پایه و اساس پیشبرد شخصی
  •     عناصر و شاخص های مرتبط به ساخت یک تصویر ذهنی مناسب
  •     بررسی عواملی که به تصویر ذهنی، آسیب می رسانند
  •     موقعیت های خطرناک پیشبرد شخصی
  •     ارائه پنج راه که بتوانیم بطور فعال به پیشبرد شخصی بپردازیم
  •     پیشبرد شخصی و نردبان ارتقای شغلی
  •     تصویر ذهنی و فرهنگ سازمانی

 

عطاءاله هرندی
کارشناس فروش و مشاور سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
ایسمینار
http://e-seminar.ir