وبینار جايگاه سازی برند (مقدماتی)

مدرس: بهروز لطفیان
شروع وبینار: چهارشنبه 27 خرداد ساعت 20:30
پایان وبینار: چهارشنبه 27 خرداد ساعت 22:00



هنگامی که برند خود را تعریف می کنید، گام مسلم بعدی، تثبیت موقعیت آن برند (جایگاه سازی برند) است، جایگاه سازی یک برند، تمام ویژگی هایی است که شما برای نام تجاری خود تعریف و طراحی کرده اید و این ویژگیها همانند یک نقاشی در ذهن مخاطبان شما جای گرفته است.

تثبیت موقعیت برند یا جایگاه سازی برند متاسفانه یکی از مهمترین اصول بازاریابی است که مفهوم آن بدرستی درک نشده است. حتی بازاریابان با تجربه، اغلب در آن مرتکب اشتباه می شوند.

از دیدگاه بازاریابی، ایگاه سازی برند تصوری است که شما در ذهن مشتری در مورد برند خود خلق می کنید و برندسازی شخصی، چیزی است که می خواهید دیگران – یک رئیس، همکار، دوست، مشتریان و مخاطبان احتمالی و یا حتی شریک زندگی – در مورد شما احساس کنند.
جایگاه سازی برند بیان کننده این نیست که شما دقیقاً چه کسی هستید، بلکه بیان و تفسیری از تصویر شما می باشد. معمولاً این بیان و تفسیر، واقعی نیست؛ بلکه یک دلیلِ احساسی برای مردم و مخاطبانی ست که می خواهید اطراف شما باشند. این بیان و تفسیر باید جوهره ای از وجود شما را نشان دهد و اینکه چگونه می خواهید برند شخصی خود را تعریف کنید.

 
مخاطبان وبينار:

  •     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی
  •     کارشناسان برندینگ، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی
  •     دانشجویان، فعالان و علاقمندان به مباحث نوین در زمینه تبلیغات و بازاریابی

 

  • تعریف مفاهیم برند
  • مفهوم برندینگ
  • جایگاه سازی برند چسیت؟
  • اهداف و دستاوردهای جایگاه سازی
  • معرفی ابزارها و رویکردهای جایگاه سازی برند
  • نمایش نمونه های مرتبط

بهروز لطفیان
مشاوره بازاریابی و برندینگ