وبینار فروش پایدار از طریق خلق برند

مدرس: مسعود محمدی
شروع وبینار: شنبه 3 خرداد ساعت 20:30
پایان وبینار: شنبه 31 خرداد ساعت 20:30



امروزه به یقین باید گفت که تنها راه کسب موفقیت پایدار و مستمر برای یک کسب و کار، تثبیت نام تجاری است. به این دلیل که بازاریابی در یک کسب و کار یعنی همه چیز و به نقل قول از ال ریس همه هدف بازاریابی چیزی نیست جز تثبیت نام محصول و یا خدمت در ذهن مخاطب.
ما برای اینکه در کسب و کارمان به فروشی پایدار برسیم نیازمند یک استراتژی در بازاریابی هستیم و آن استراتژی چیزی بجز خلق برند نخواهد بود. زمانی که توانستیم برند خود را بسازیم قطعاً به فروشی پایدار دست پیدا می کنیم و شرایط بد اقتصادی تاثیر بسیار کمی بر کسب و کار ما خواهد داشت.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و یا هم اکنون صاحب کسب و کاری هستید، به این سئوالات پاسخ دهید:

از میزان فروش محصول و یا خدمتی که ارائه می کنید راضی هستید؟
آیا برای بازاریابی در کسب و کار خود، برنامه و یا استراتژی خاصی دارید؟
آیا دیگران به اندازه کافی کسب و کار شما را می شناسند؟
آیا از تعداد مشتریان خود راضی هستید؟
رکورد اقتصادی بر میزان فروش محصولات و یا خدمات شما تاثیری ندارد؟

اگر پاسخ شما به همه این سئوالات منفی است، پس شما می بایست در این دوره شرکت کنید!

اگر از نبود یک استراتژی بازاریابی موفق و مستمر در کسب و کار خود رنج می برید
اگر می خواهید شما و یا کسب و کارتان نام و آوازه ای بلند داشته باشد
اگر می خواهید به فروشی پایدار و مستمر در کسب و کار خود برسید
اگر به کسب و کاری بلند مدت فکر می کنید و می خواهید رکودهای اقتصادی بر کسب و کارتان تاثیر نداشته باشد

شرکت در این دوره به شما توصیه می شود!

اگر نیاز به برنامه برای بازاریابی خود ندارید
اگر بدلیل مشکلات مالی، فکر می کنید خیلی سریع می بایست میزان فروش خود را افزایش دهید
اگر به نام تجاری خود توجهی ندارید و فقط به افزایش فروش خود فکر می کنید

 

    مقدمه: معرفی و مروری بر وبینارهای دوره | پنجشنیه 18 و 25 اردیبهشت، ساعت 20:30
    وبینار اول: روابط عمومی و نقش آن در خلق برند | شنبه 3 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
    وبینار دوم: جایگاه تبلیغات در توسعه برند | یکشنبه 11 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
    وبینار سوم: بازاریابی اینترنتی و خلق برند | شنبه 17 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
    وبینار چهارم: قوانین 22 گانه برند | دوشنبه 26 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد
    وبینار پنجم: قوانین جامع بازاریابی | شنبه 31 خرداد، ساعت 20:30 | برگزار شد

مسعود محمدی
مشاوره ارشد بازاریابی و مدیر وب سایت آی بازاریابی
ایسمینار
http://e-seminar.ir