وبینار فروش پایدار از طریق خلق برند (مقدمه)

مدرس: مسعود محمدی
شروع وبینار: پنجشنبه 18 اردیبهشت ساعت 20:30
پایان وبینار: پنجشنبه 25 اردیبهشت ساعت 20:30

 امروزه به یقین باید گفت که تنها راه کسب موفقیت پایدار و مستمر برای یک کسب و کار، تثبیت نام تجاری است. به این دلیل که بازاریابی در یک کسب و کار یعنی همه چیز و به نقل قول از ال ریس همه هدف بازاریابی چیزی نیست جز تثبیت نام محصول و یا خدمت در ذهن مخاطب.
ما برای اینکه در کسب و کارمان به فروشی پایدار برسیم نیازمند یک استراتژی در بازاریابی هستیم و آن استراتژی چیزی بجز خلق برند نخواهد بود. زمانی که توانستیم برند خود را بسازیم قطعاً به فروشی پایدار دست پیدا می کنیم و شرایط بد اقتصادی تاثیر بسیار کمی بر کسب و کار ما خواهد داشت.
اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و یا هم اکنون صاحب کسب و کاری هستید، به این سئوالات پاسخ دهید:

از میزان فروش محصول و یا خدمتی که ارائه می کنید راضی هستید؟
آیا برای بازاریابی در کسب و کار خود، برنامه و یا استراتژی خاصی دارید؟
آیا دیگران به اندازه کافی کسب و کار شما را می شناسند؟
آیا از تعداد مشتریان خود راضی هستید؟
رکورد اقتصادی بر میزان فروش محصولات و یا خدمات شما تاثیری ندارد؟

اگر پاسخ شما به همه این سئوالات منفی است، پس شما می بایست در این دوره شرکت کنید!

اگر از نبود یک استراتژی بازاریابی موفق و مستمر در کسب و کار خود رنج می برید
اگر می خواهید شما و یا کسب و کارتان نام و آوازه ای بلند داشته باشد
اگر می خواهید به فروشی پایدار و مستمر در کسب و کار خود برسید
اگر به کسب و کاری بلند مدت فکر می کنید و می خواهید رکودهای اقتصادی بر کسب و کارتان تاثیر نداشته باشد

شرکت در این دوره به شما توصیه می شود!

اگر نیاز به برنامه برای بازاریابی خود ندارید
اگر بدلیل مشکلات مالی، فکر می کنید خیلی سریع می بایست میزان فروش خود را افزایش دهید
اگر به نام تجاری خود توجهی ندارید و فقط به افزایش فروش خود فکر می کنید

در این وبینار مروری بر محورهای زیر انجام خواهد شد:

  •     روابط عمومی و نقش آن در خلق برند
  •     جایگاه تبلیغات در توسعه برند
  •     نقش و جایگاه بازاریابی اینترنتی در خلق برند
  •     قوانین 22 گانه خلق برند

مسعود محمدی
مشاوره ارشد بازاریابی و مدیر وب سایت آی بازاریابی
ایسمینار
http://e-seminar.ir