وبینار روانشناسی فروش

مدرس: سروش عبدالوهاب
شروع وبینار: جمعه 3 آبان ساعت 20:00
پایان وبینار: جمعه 3 آبان ساعت 21:30

همگان بر این مسئله واقفند که فروش کالا و خدمات برای هر بنگاه اقتصادی، اهمیت فراوانی دارد. بقا و نابودی بسیاری از بنگاه‌ها به دلیل عدم توجه کافی و علمی به مقوله فروش است. بازاریابی و فروش با یک مقوله بسیار مهم سر و کار دارد:" ارتباط". ارتباط و چگونگی برقراری آن با مشتری، اولین مرحله از فرایند فروش و یا معرفی کسب و کار است. اما مهمتر از آن، حفظ و تقویت این ارتباط است که هر دو طرف از برقراری این ارتباط راضی باشند.

بدیهی است فروشندگان در نوک پیکان ارتباط با مشتری قرار دارند. امروزه سرآمدترین شرکت‌ها در امر فروش، شرکتهایی هستند که فروشندگان حرفه‌ای در اختیار دارند. هرچه ارتباط ما با مشتری محکمتر باشد، احتمال فروش به او افزایش می‌یابد. همچنین احساس رضایت مشتری، نه تنها یک تبلیغ رایگان برای شرکت محسوب می‌شود، بلکه احتمال فروش‌های بیشتر به او افزایش می‌یابد.

در این وبینار به شما خواهیم آموخت مشتریانتان را بشناسید، رفتارشان را تحلیل کنید، نقشه ذهنی آنها را ترسیم کنید و با خود همراه سازید...

  • نقش حواس در ارتباطات موثر
  • تاثیر حالت چهره بر القای مفاهیم
  • انتقال پیام از طریق زبان بدن
  • کنترل صدا، لحن و بیان
  • نقشه خوانی ذهن مشتری
  • ایجاد حس آرامش و امنیت در مشتری

سروش عبدالوهاب
دانش آموخته مدیریت بازرگانی از مدرسه بازرگانی تورنتو - کانادا
ایسمینار
http://e-seminar.ir